doorslapen

Hey Boontje,

dat is fijn nieuws!
Onze beeb sliep al door, nu proberen we haar tijd een beetje te verleggen.
Mw. gaat pas na 1 uur slapen meestak rond 2 uur en wordt pas héél laat wakker.
Voor de jaarwisseling wel hanidg hihi, maar voor bij het werk straks niet meer!

Nou goed, denk dat de meeste kindertjes inmiddels wel op  doorslaap gewicht zijn?!

Groetjes!

Ik ga Marjolein echt niet wakker maken om te eten, ze meld zich van zelf.
Ze is nu 4 en een halve week en slaapt al weer een week van 11 uur s'avonds tot ongeveer half 7 s'ochtends. Ze drinkt om de 4 uur 165cc extra zware voeding en ze doet het geweldig.
De helft van wat ze vertellen bij het cb gaat bij mij het ene oor in en het andere uit.
Ik ken mijn dochter beter dan hun en niet elk kind is het zelfde. Voor mij is het ook makkelijker omdat dit mijn tweede is, en mijn zoon een moeilijke baby was. Dus ik denk dat ik ervaring genoeg heb opgedaan bij de eerste.
Op het cb zeiden ze bv dat ze 90cc mocht drinken, ze was toen 2 weken, maar toen dronk ze al 120cc..........
Ja je kunt ze moeilijk honger laten lijden toch???
Allemaal veel succesen geniet ervan want het is zo voorbij...

Hier gaat het gelukkig ook de goede kant op. Finn  ging de laatste paar nachten al steeds wat langer slapen. Gisteravond heeft hij om 22.30 uur zijn laatste voeding gehad en vervolgens heeft hij van 23.00 tot 6.00 uur geslapen!
Ik ben zo trots op mijn ventje, hij is nu 5,5 wkn oud en hij krijgt volledige borstvoeding.

groetjes,
Ikke mv 2

Mijn kleine man is nu bijna 8 weken en krijgt 7x130cc

Mij is uitgegelegd dat je per kilo 150cc drinken geeft
Mijn kleintje is 5300gr
Hij mag dan 795cc over de hele dag verspreid krijgen.
Hij slaapt van 10 uur 'savonds tot 4 uur snachts...
Ik ben wat voeding erg voorzichtig omdat ikzelf heel erg veel aanleg heb om dik te worden en ik wil dat echt niet voor mn kindje..Hij heeft geen honger, als ie om eten gilt dan krijgt hij een fles...
Er is mij eens gezegd
Er worden geen vreters geboren maar wel vreters gemaakt...

Groetjes

wat heerlijk zeg, ik zit er op te wachten tot we dat ook hebben, onze dochter krijgt borstvoeding en slaapt nu af en toe 5 uur achter elkaar, heerlijk maar ik wil nog langer slapen!!! Moet nog geduld hebben denk ik.

groetjes,
lia

Terug
Bovenaan