A
Anoniem
Guest
Raaf is nu in de fase dat ie probeert door te slapen... toen ie precies 3 maanden was (afgelopen donderdag) sliep ie ene tot half 8. Daarvoor kwam ie altijd tussen half 4 en half 5 's nachts voor een lekker slokje drinken. Gisternacht kwam ie om 5u en sliep ie daarna tot 9u en vannacht kwam ie om 6u en sliep ie daarna nog tot 10u.
Ik slaap er enorm slecht van... want die nachtvoeding zit nog erg in mijn systeem dus ik word ook wakker om 4u en slaap daarna heel onrustig. Ik heb echt het gevoel dat ie het enorm aan het leren is, want hij werd vannacht wel wakker om 4u, moest niet huilen, maar zat wel te kletsen, dat ging zo door tot ie wel honger kreeg, om de 3 kwartier werd ie even wakker en jengelde wat. Ik werd er elke keer wakker van omdat wij de babyfoon aanhebben 's nachts.
Ik ben benieuwd wat mij vannacht te wachten staat....
Ik slaap er enorm slecht van... want die nachtvoeding zit nog erg in mijn systeem dus ik word ook wakker om 4u en slaap daarna heel onrustig. Ik heb echt het gevoel dat ie het enorm aan het leren is, want hij werd vannacht wel wakker om 4u, moest niet huilen, maar zat wel te kletsen, dat ging zo door tot ie wel honger kreeg, om de 3 kwartier werd ie even wakker en jengelde wat. Ik werd er elke keer wakker van omdat wij de babyfoon aanhebben 's nachts.
Ik ben benieuwd wat mij vannacht te wachten staat....