Doorslapen

Hey,

vanaf wanneer mogen ze ook alweer de hele nacht doorslapen?

Mijn moeder liet mijn broertje (nu 19) al vanaf nacht 1 doorslapen en mn schoonbroertje sliep vanaf 7 weken al an 19-7 uur. Dus ik hoor van die generatie en ouder van: Waarom maak je haar nog wakker 's nachts?

Ze is ook bijna niet wakker te krijgen...koude natte washand help nog wel es.

Volgens mij heeft dit een beetje met het gewicht van de kleine te maken.
Maar als jullie zoveel moeite moeten doen om haar wakker te maken zou ik haar zeker door laten slapen.
Ik ben vandaag met Stas op het buro geweest en daar kreeg ik te horen dat hij meer in de fles mocht en toen zeiden ze tegen mij dan gaat hij mischien ook wel lekker doorslapen. Als ik het goed gelezen had weegt jou dochtertje toch rond de 4700 gram? dan zou ik haar zeker niet wakker maken 's nachts het is iets anders als een baby het echt nog nodig heeft voor het gewicht.

Groetjes

he caat,

ja mag je meiske rustig laten slapen snachts. vanaf 6 weken mogen ze zowieso doorslapen omdat ze hn bloedsuiker dan beter op peil kunnen houden. dus, ik zou lekker laten liggen en ook genieten van je eigen nachtrust.

Ik zou willen dat Vic ook eens lekker door zou slapen. Hij is nu 8 weken en hij heeft voor kerst één nachtje door geslapen. Ik geef borstvoeding dus kan ook niemand het eens een keertje van me overnemen. Gelukkig is het wel maar één keer in de nacht dat hij komt om te eten, maar toch zou ik graag een nachtje bij willen komen. Met nog twee kinderen haal je het ook niet zo makkelijk weer in.
Maar verder geniet ik wel lekker van hem hoor!
Ik mis alleen mijn nacht rust ;)

Inderdaad gewoon door laten slapen, ze mogen vanaf 6 weken doorslapen als ze gewoon op gewicht zijn. Ik hoop dat het bij ons ook snel zo ver is. Paddy komt nog steeds tussen 3-4 voor een voeding.

"dat doet ze anders nooit"

10 uur laatste voeding, klokslag 3 uur was ze wakker en riep om meer, hmmm. Ach dan was ze er vannacht nog niet aan toe. En dat is wel beter dan wakker moeten maken.

Terug
Bovenaan