Doorslapen

Pepijn slaapt vanaf week 5 door. Was het eerst laatste fles om 22.30u en werd hij 5.30u wakker, nu wordt hij tussen 6.30-7.15u wakker. En na die fles slaap hij tot 10.30u.

Ik weet dat we bij onze dochter met een maand of 3 die laatste fles steeds iets gingen vervroegen. En zo sliep zij op gegeven moment van 20.00u tot 8.00u.
Maar goed, ben al zo blij dat Pepijn doorslaapt en nu heeft ihj 's avonds ook ff mama-tijd. Ook lekker!

Liefs

Zo Reneke dat is lekker! Lotte slaapt al wel heel goed hoor, ze krijgt 22:30 uur haar laatste fles en dan komt ze rond 4:30 uur weer en slaapt daarna wel weer door, maar echt doorslapen zou wel heel lekker zijn.

Nou het gaat steeds beter, ik weet nog dat het Thomas ook een week kostte om in het ritme te komen. Vannacht sliep ze al van 22.30-5.00 uur, liefst nog een uurtje langer en dan ben ik helemaal tevreden. Maar voor een zondagochtendje...lekker nog 3 uur terug in bed!

Mooi, Hanna is alweer bijna 5 kg. Niet dat ik het gevoel heb dat ik iets verkeerds doe. Ze groeide 500 gr in een week, dat kan best wat minder.

Vannacht half 5, ik vind het wel best zo, laat haar het zelf maar uitzoeken wanneer ze wil. Zolang de rest er maar niet wakker van wordt, dan heb ik 2 shagrijnige mannen aan de ontbijttafel. Wij meiden kunnen dat wel hebben.

Onze Brent was bij de geboorte 4295 gram en al in de kraamweek is mij verteld dat ik hem niet 's nachts wakker hoef te maken. Inmiddels is Brent 2,5 week en wij voeden nog op vraag. Tussen de laatste fles en de nacht fles zit al regelmatig 4,5 tot 5 uur. Het verbaast me hoe snel je daar weer aan gewend raakt. Maar toch ben ik blij dat we onze nachtrust weer zien toenemen. Zolang Brent zo tevreden blijft, ben ik het ook!

Volgens mij zijn we een stel trotse moeders bij elkaar als ik dat zo lees...

Onze Brent was bij de geboorte 4295 gram en al in de kraamweek is mij verteld dat ik hem niet 's nachts wakker hoef te maken. Inmiddels is Brent 2,5 week en wij voeden nog op vraag. Tussen de laatste fles en de nacht fles zit al regelmatig 4,5 tot 5 uur. Het verbaast me hoe snel je daar weer aan gewend raakt. Maar toch ben ik blij dat we onze nachtrust weer zien toenemen. Zolang Brent zo tevreden blijft, ben ik het ook!

Volgens mij zijn we een stel trotse moeders bij elkaar als ik dat zo lees...

Vanacht heeft Hanna voor het eerst door geslapen. Om 10 uur was de laatste voeding en om 6 uur hoorde ik de eerste kreuntjes, dus ik heb haar om half zeven maar eens wat te drinken gegeven.

Terug
Bovenaan