doorslapen?

nachtvoedingen zijn juist heel goed met bv!
Dit stimuleert je productie namelijk veel beter met een voeding overdag omdat je snachts in rust veel meer hormonen voor de bv aanmaakt.

Joël slaapt soms een nachtje door maar is gemiddelt snachts tussen 3 en 5 ergens wakker voor een fles.
Moet heel eerlijk zeggen; je stelt je er op in, je weet toch dat hij komt en je kan daarna toch heerlijk terug?
Daarom vind ik het niet zo erg.

Liefs Marina

@juuulke! Het is niet mijn kind ligt te krijsen van de honger hoor!! En dat deed hij ook niet!! Als hij echt honger heeft dan horen we dat echt wel!! Hij viel en valt nog steeds elke x weer in slaap als hij zijn speentje krijgt als hij voor half zeven wakker is!! Waarom dan een fles geven! Dat vind ik echt onzin!! Ik laat mijn kind echt niet verhongeren!

En daarbij over het wakker maken, ze hebben een x aantal hoeveelheden nodig dus moeten ze de eerste tijd wel die fles van elf uur!! Tzt gaat die er wel af ja!! Maar tot die tijd moeten wij hem nog wakker maken van t cb!! Ti's bij ons niet anders geweest vanaf dag 1!!!

Meiden doe ieder wat jezelf t beste lijkt!! Ieder voelt zijn eigen kind het beste aan!!

Het is inderdaad makkelijk praten als je 1 kindje hebt die al zolang slaap Juulke (niet lelijk bedoelt hoor!)
Florian komt om 22.00u en dan om2.00en dan om 5.30u en om 6.00u is mn oudste wakker... dus veel slaap krijg ik niet! Van 22.30u tot 5.30 en dat tussendoor ook nog wakker. Reken maar dat je dan de speen even gaat uitproberen... tips voor doorslapen heb ik niet..ja 1...wachten toch ze groter worden ;-)

ups zijn jullie aan katten tegen elkaar?
jajajja meiden .

Elke mama heef ze eigen ritme,met of zonder meer kinderen.
verhalen delen is de bedoeling van de forum toch?
en tips geven en helpen.
of mischiem lees ik verkeer:)

Hahahaha, even voor de duidelijkheid: ik trek me niet zoveel aan van al die hormoonbommen hier! hihi

Maar het was ook helemaal niet verkeerd bedoeld, dat heb ik er ook bij gezet 'met alle respect'.
Iedereen moet het op zijn of haar manier doen en als dat voor jullie werkt, is dat super!
IK ben er alleen geen voorstander van, daar zouden jullie je helemaal niks van moeten aantrekken.
Ik heb immers goed praten met een eerste...

En ik twijfel er dan ook absoluut niet aan dat je je kind niet laat verhongeren Tamjo, dat heb ik ook nooit gezegd. Dat lees je zelf misschien zo.

Dat iedereen lekker z'n eigen dingetje doet, is er ook geen discussie, maar ik vind wel dat we eerlijk moeten kunnen zeggen hoe iedereen bepaalde dingen doet of ziet, daar is een forum voor. Dat is niet meteen een veroordeling!

kus voor jullie allemaal!

Ik geef hier ook rond een uur of 6 zijn speentje hoor. En sinds een dag of 3 gaat ie dan door tot maar liefst 8 uur, ik rek wel zolang mogelijk tot de volgende voeding. Omdat hij nu pas om 8 uur komt krijgt hij om 8.00-12.00-16.00-20.00 uur en ergens rond een uur of twaalf en daar maak ik hem wakker voor. Dan drinkt hij toch nog 100 tot 150 ml. Maar vind het juist zo heerlijk om die op bed te geven en dan gaat hij ook zo lekker liggen lachen. Ik vind die regelmatigheid zelf erg prettig en hoewel hij er nu nog niet veel van weet zal dat straks wel makkelijker gaan op het moment dat het wel moet. Als hij echt honger heeft krijgt hij weleens een beetje tussendoor. (90 ml met 3 schepjes.) Hij maakt bijna nooit zijn fles helemaal leeg dus moet kunnen vind ik. Voor mij is het ook de eerste maar mij is verteld dat regelmaat heel belangrijk is. In het ziekenhuis doen ze niet anders en ik heb dat meegenomen naar huis. Maar ik heb makkelijk praten omdat Tjerk heel makkelijk is en genoegen neemt met een speen.

Terug
Bovenaan