Doorslapen?

Wat een wondertje!
Lisse slaapt sinds dag 3 al door!
Ze krijgt om 24 uur de laatste fles en pas rond 7.30 de eerste weer, zo fijn! Haar grote broer deed dit na 5 weken en haar grote zus na 2 weken dus we hebben een nieuw record haha! het cb zal wel weer commentaar hebben dat dat niet mag en dat je ze wakker moet maken, maar dat ga ik dus echt niet doen... ze is heel tevreden en lief dus volgens mij gaat het prima zo! En niet onbelangrijk: een fitte en uitgeruste papa en mama, ook erg fijn!

Zijn er meer van die vlugge doorslapers?

Wat heerlijk zeg! Die van mij deed het ook vanaf dag 3 en dat een week lang. Maar daarna kwam ze opeens weer 1 keer per nacht..(Ik geef bv. Ik bleek door vermoeidheid te weinig melk aan te maken waardoor Isa steeds vaker kwam.. Nu is het weer op peil maar moet ze haar ritme weer even proberen te vinden.) Was even wennen haha. Hopelijk blijft het bij jullie zo!

Hier ons dametje nu 17 dagen oud en komt nog 2x per nacht voor een fles.

stomme CB heeft me beetje bang gemaakt dat ze te veel voeding etc zou krijgen en daar bleef het bij geen tips / advies etc wat dan ook hoe het ritme aan te kunnen passen nee gewoon dit vol blijven houden en liefst fles eraf qua voeding....... nou inmiddels net even met mijn nicht leuk gesprek gehad (moeder van 2 kids jongste net 3 weekjes ouder dan onze dame) en die heeft me wat tips etc gegeven over ritme en fleshoeveelheid etc. dus dat gaan we nu maar eens proberen en dan denk ik dat wij het lek ook boven hebben,.

nou hier ook hoor.. kleine slaapt s nachts door ze is nu 5wkn+5dgn en slaapt ook al vanaf begin door.. ze krijgt nu s avonds om 22.00/22.30 laatste fles en komt dan meestal zo rond 5 of 6 uur verschilt elke x een btje..
heb ze ook nooit wakker gemaakt hoor.. ja volgens mij 1e week na 7 a 8uren ivm bloedsuikerspiegel

klinkt wel heeel lekker :) Al moet ik zeggen dat wij ook niet echt te klagen hebben! Ruben krijgt rond 23.00 de laatste fles, en meld zich dan rond 3.30/4.00 uur! Daarna weer rond 7 uur half 8!

Wij hebben ook zo'n tevreden meisje, Lotte komt vanaf dag 3 ook niet meer 's nachts. Om 23.00uur krijgt ze de laatste fles en dan om 6uur/half7 komt ze pas weer. Ik doe zelf de laatste fles en mijn man doet de eerste voordat hij gaat werken. Dus onze Lotte laat papa en mama heerlijk slapen. Ik had nooit gedacht dat we met een baby in huis ook nog een goeie nachtrust zouden krijgen.

Terug
Bovenaan