Doorslapen?

Hier een mannetje die tussen 23.00 en 24.00 uur zijn laatste fles krijgt. Hij meldt zich dan tussen 4.00 en 5.00 en dan rond 7.00 en 9.00 weer.

Na de voeding kan ik hem ook zo weer weg leggen, dus al met al mogen we niet klagen. Al zou ik het niet vervelend vinden als die nachtvoeding vervalt ;)

Liefs grote broer

Hier ook net als grote broer...

het geeft niet zolang ze maar minimaal 6 voedingen op een dag heeft... dat vertelde mijn kraamverzorgster mij... dus niet te veel druk om maken en zolang je kleine tevreden baby is, is er niks aan de handje!

xxxjes

mijn boefje is nu 5 weken.. hij krijgt flesjes van 135 ml en komt s nachts ook.. hij krijgt 6 voedingen hij zou door mogen slapen en aan 5 voedingen genoeg moeten hebben.. maar hij heeft hhet echt nog nodig s nachts.. in het begin moesten we hem ook wel echt wakker maken als hij zich niet zelf melde want hij was erg klein.. 2550 gram.. ondertussen 3250.dus gaat de goede kant op

iedereen succes ermee en ik hoop toch wel een klein beetje dat wij ook bijna de nachtvoeding achter wegen kunnen laten

Terug
Bovenaan