Doorslapen

Probeer anders haar laatste fles om 23:00 te verhogen naar 180 cc met 6 schepjes heb ik bij Amy toen ook gedaan en toen ging ze na een aantal dagen doorslapen tot 7 uur..

herken het namelijk helemaal.

Breekt zeker op...lijkt me zo heerlijk om gewoon is door te kunnen slapen..

Thx Maris, ze krijgt idd 180cc..maar dan nog wordt ze wakker. Morgen is vragen op CB..

X

Misschien een klein schepje van die eerste pap erdoor? Dat mag toch al?
En dan alleen bij de laatste fles?

Ik deed in het begin altijd een half schepje extra voeding er gewoon bij! (ja ik weet dat dat niet mag, maar ik was zo uitgeput en bij ons kleintje hielp het echt!)
Intussen is dat niet meer nodig en krijgt ze weer normale voeding 150 cc + 5 schepjes! De laatste fles krijgt ze rond 23.00u en dan slaapt ze tot 7.00u of 7.30u de volgende ochtend!

Succes, en hoop dat je hier misschien iets aan hebt!

Mijn goude tip.... de puckababy slaapzakje

Babytjes slapen ligt en maken soms zichzelf wakker en door bakeren liggen ze rustiger.
Een andere tip die ik hoorde is babytjes overdag ook leren goed te slapen want anders leven ze op korte slaapjes. Wakker houden en overdagniet goed slapen zorgt ook in de nacht voor slecht slapen.
Ook hoorde ik dat je niet gelijk moet reageren pas als ze echt gaan huilen je uk eruit halen want babytjes leren door mama natuur zichzelf ook wakker maken diep slapen is gevaarlijk.
Vanaf 4 maanden schepje rijstebloem door de melk doet ook wonderen en misschien mag dat ook eerder. Geef je bv of kv? Kv valt zwaarder en kan ook helpen.
Gaat alles verder goed?
En nogmaals er zijn ook kindjes die met 1 jaar pas door gaan slapen elke uk is anders stel je verwachting bij.

Tot slot het is ook zwaar echt succes x

Terug
Bovenaan