Doorslapen

Ze slaapt al in een Puckababy..zonder kan ze echt niet!! Dus er zijn er 3 in huis hihi..
Bij een signaal van moeheid gaat de kleine gelijk naar bed..ze kan dit goed aangeven..
Rijstebloem al geprobeerd wordt ze juist eerder wakker..ik weet het we hebben een aparte baby hihi..

Thx meiden..x

Forte voor de nacht??
Onze uk sliep ook laat door en heeft nog steeds die avondfles (papfles) nodig om door te slapen. Hij was denk ik 3,5 maand toen ie eindelijk doorsliep tot 6 uur... maar dat betekende niet dat ie dat elke nacht deed. Som kwam ie ineens weer om half 5.
Hij is nu 5 maanden en we kunnen nu zeggen dat ie doorslaapt. Vanmorgen heeft ie 8 uur gehaald... moest wel een paar keer de speen erin doen, maar toch... hij huilt niet meer van de honger.
Nu hopen we binnenkort dat ie zonder die avondfles kan... we hebben dat al een paar keer geprobeerd en meneertje komt dan weer om 5 uur... honger honger. Hij krijgt nu al wel fruit en groente... waardoor hij al minder zijn flessen drinkt. in totaal zit ie nu op 800 cc aan melk denk ik, maar hij moet die laatste fles nog hebben...

ach sommige kindjes zijn niet zo snel. Mijn oudste sliep met 5 weken van 11 tot half 8.... ik dacht dat dat normaal was... nou nu weet ik dat dat gewoon een cadeautje was. Zij heeft ook nooit een papfles gekregen... ze kon zonder en had geen honger 's nachts. Sven is heel anders... is ook groot en zwaar... hij weegt nu met 5,5 maand al 9,5 kg en meet 72 cm... een kleine reus dus... niet gek dat ie zo'n honger heeft... hij groeit gigahard.

Accepteren meid.... je doet er niks aan...
Heb je trouwens een speentje al geprobeerd? Soms gaan ze ineens verder slapen als ze een speentje in de mond krijgen...

Hopelijk slaapt ze snel door.

Hier ook een hongerlap. Mijn zoontje is 2 1/2 maand en slaapt ook nog niet zonder hulp door. Sinds deze week kunnen wij het rekken met een speentje tot ong 6 uur en soms 7 uur. Hij drinkt altijd zijn flessen leeg ( 5 van 200cc incl voeding en iets extra water voor zijn ontlasting) Nu pas heeft hij dus niet echt meer honger. Ik hoop dat het langzaam de goede kant op gaat. Een nacht lekker aan 1 stuk slapen maakt ons mama's vrolijk en gezond.

Behalve het speentje zou ik zo niet weten wat je nog kunt proberen. Ik weet niet of je nog een kindje hebt. Anders zou je ook eens kunnen kijken of ze zelf weer in slaap kan komen.

Terug
Bovenaan