doorslapen ????

hallo

mijn zoontje is nu 4 maanden en hij heeft nog geen nacht doorgeslapen...
mijn oudste zoon sliep al door met 7 weken , dus ik vraag mij af wat de reden zou kunnen zijn.
Hij krijgt bv maar ik heb niet het idee dat hij er niet genoeg aan hebt, hij groeit goed en komt overdag om de 4 uur.

hij krijgt om 19.30 bv en naar bed
dan komt hij vaak tussen 1 en 2 uur en krijgt dan weer bv ( zonder krijg ik hem niet stil...)
rond 4.30 word hij vaak wakker en moet dan getroost worden met een speentje oid en slaapt dan tot 5/ 6 uur dan weer bv, slapen tot 7.30..

heel af en toe slaapt hij van 19.30 tot 4.00 uur dan bv en dan weer tot 7.30

Ik ben ook gewoon weer aan t werk en loop af en toe echt op de automaat...

iemand tips????
 
Kun je hem niet wat later de laatste voeding geven? Als jij ook naar bed gaat?

Mijn dochter krijgt ook bv. Zij krijgt om 21.30/22.00 uur voor het laatst drinken en slaapt dan weer verder. Meestal geef ik haar weer om 7.00 uur drinken omdat ik mijn zoon naar school moet brengen, of ze drinkt pas als ik weer terug ben na 8.
30 uur.
 
Ik zou hem gewoon rond 23.00 wakker maken en voeden. Als ik Tim voedt om 19.00 en dan laat liggen tot hij wakker wordt dan komt hij ook rond een uur of 2.
Ik maak hem wakker om 23.00 en leg hem daarna weer lekker in bed. Hij slaapt dan meestal tot 6a7 uur door. Dus ik voedt tom rond 19.00 en 23.00. Overdag mag hij zelf aangeven wanneer hij wil eten.
 
misschien heeft hij er niet meer genoeg aan geeft je hem al bij voeding?
zoniet zou je kunnen proberen wat rijstebloen bij je melk te doen en fruithapje.
gr
 
ik geef nog geen bijvoeding.. dan zou ik moeten kolven en dat mengen met rijstebloem? bindt dat wel?

Ik heb al wel eens geprobeert om hem om 23.00 te geven en dan drinkt hij goed, en komt dan evengoed om 2 uur.. dus daarom laat ik hem maar slapen tot hij zelf komt.
Met fruit kan ik wel beginnen, had niet gedacht dat dat genoeg zou 'vullen'zeg maar

bedankt voor jullie reacties !
 
Misschien moet je beginnen met 2 voedingen na 19:30. Eentje om 21 en eentje om 23, dan ga je nl. ook meer bv aanmaken in de avond. Na een week of wat gooi je die van 21 eruit en vervroeg je eventueel die van 23. Het is even aanpoten, maar bij een vriendin van mij hielp het!
 
ik heb hem gisteravond om 23.00 wakker gemaakt en toen heeft hij goed gedronken.. helaas kwam hij gewoon alweer om 4 uur. maar t was wel beter dar 2 uur. ik ga de andere tips ook proberen bedankt!
 
Terug
Bovenaan