doorslapen.

ilse is nu 9 maanden maar slaapt nog steeds niet goed door nu elke nacht weer wakker probeer het zo kort mogelijk te houden even speen er in als die er uit is of aai over haar bol maar vaak eindicht het toch in wat drinken.
hoe is dat bij jullie?

Hier ook hoor.. Ik heb nu zo ver dat ethan 8 a 9uur papfles krijgt word om half 3wakker ff wat slokjes water drinken en dan speentje en slapen en komt dan iets na 6uur voor ochtend fles en slaapt daarna door tot half 9 9uur maar dit is zins 2dagen

Ik ben een beetje aan het puzzelen ook over dag omdat hij 9 van de 10 keer het niet red tot de volgende voeding

alicia heeft altijd goed doorgeslapen. ze is nu 10 maanden en komt al 2 weken om 1 uur voor en fles en dan moesten we er nog 3x daarna uit. eergisteren is ze tussen ons in in slaap gevallen. en heeft me schoonmoeder haar in der eigen bed gelegd. we hebben haar schema om gegooid met 's ochtends fles en 's avonds pap en dan komt ze om 1 uur voor nog een fles en slaapt ze door tot half 9

Ik ben van mening dat je niet telkens een schema moet om gaan gooien wanneer ze (even) niet door slapen.
Natuurlijk kan het soms wel eens helpen!
Maar wij slapen ook wel eens slecht en de volgende dag gaat onze dag als anders en meestal slapen daarna weer goed.
Natuurlijk is het fijn als ze door slapen (heel fijn zelfs) maar ik ben van mening dat wanneer wij het elke keer omgooien/veranderen de kids in de war raken niet meer weten waarop en waaraf waardoor ze juist slechter slapen en dus wakker zijn 's nachts.
Jochem slaapt ook niet alle nachten door maar ik verander niks want het haalt niks uit het is gewoon een periode en die neem ik voor lief.
Moet wel zeggen dat het hier meestal alleen tutje geven is en een kus en dat tie alweer slaapt.

dat tutje geven en kus was hier ook tot 2 weken geleden.
toen werd ze huilend wakker en wanneer we weg wilde lopen werd ze helemaal hysterisch. heeft ze nu nog steeds. en bij ons op bed wil ze alleen op de buik bij iemand tenzij ze iets heeft om af te leiden.

maar laat je alica wel eens huilen snachts? of ga je direct naar haar toe?

ethan word soms huilend wakker (naar gedroomd vermoed ik) en na een min of 2 valt hij weer in slaap..

Terug
Bovenaan