doorslapen.

Tja weet je wat is huilen echt huilen overstuur gaan dat laat ik ook geen 5 min - 10 min door gaan. Het helpt niet en geeft ze een onveilig gevoel.
Jammeren enz laat ik ook wel ff hoor maar ook max 10 - 15 min niet langer!
Maar als ik 's nachts wakker word van hem dan luister ik ff ik hoor vanzelf of het serieus is ik herken die huiltje op mijn duimpje haha.
En ik moet zeggen omdat het echt bijna altijd alleen speen en kus is ik er "vrij' snel uit ga.

@sammie, Jorn heeft hier ook een tijdje tussen ons in geslapen. zodat ik iig ook aan mijn slaap toe kwam. al was ik vaak vakker...

Nu slaapt ie gelukkig weer in zijn eigen bed en heeft tot nu toe elke nacht doorgeslapen. alleen word ei vaak rond half 11 wakker. dan geef ik de knuf zijn speen en ga ik 5 minuten naast hem zitten. hij slaapt dan weer gewoon verder.

Ik laat hem dus niet huilen, ook niet snachts. dit omdat als ik direct heen ga en speen geef, even blijf zitten hij binnen 5 minuten weer slaapt. als ik hem laat huilen raakt ie overstuur en gaat dan heel erg overgeven. en is daarna zo wakker dat ie helemaal niet meer wil slapen. Dan maar zo!

vanacht ging het redelijk
ze was om 5.15 wakker toen speen gegeven
toen bleef ze mekkeren en wist toen ze heeft de speen dus laat maar even dit bleef aan houden tot 6.15 toen moest ik er uit dus zei ook maar.

Terug
Bovenaan