Doorverwezen naar rotterdam

Nog niet veel wijzer. Zijn nog wat normale foto's gemaakt en kinderarts gaf aan dat Rotterdam voor volgende week donderdag contact met ons moet hebben gehad anders gaat zij er achteraan bellen. Wel goed nieuws over koen. Hij heeft geen allergie. Gaan terug op normale voeding. Mocht het daarmee mis gaan, direct aan de bel trekken. Medicijnen voor reflux blijven geven. Hartruisje was nauwelijks hoorbaar. Moet nog wel naar de logopediste vanwege zijn moeilijke drinkgedrag. Nu maar kijken hoe het weer op standaard voeding gaat. Morgen nog inentingen halen met hem en dan even een pas op de plaats. Hoewel ik behoorlijk nuchter ben, knaagt het allebei toch wel aan me.

jeetje zeg, jullie krijgen wel wat voor de kiezen zeg.

hoe is tjerk er zelf onder. hindert het hem op 1 of andere manier dan zijn schedeltje niet glad en rond is??

smooty

tjerk heeft naar mijn idee nog nergens last van. Het spugen met huilen kan een symptoom zijn even als het niet meer praten. Volgens mij is het meer eigenwijsheid want van de week wijst ie naar mijn sleutels en zei ook heel duidelijk sleutel. Het zou kunnen zijn dat hij hoofdpijn heeft, maar hij geeft zelden pijn aan, dus dat is niet in te schatten. Hij bonkt wel vaak met zijn hoofd, maar dat doen wel meer kinderen. Zijn ontwikkeling heeft er in ieder geval niet onder geleden. Die ligt nog voor op schema.

pfft we zijn weer terug uit Rotterdam. Heel veel informatie onderzoekjes enz enz. Hij moet nu nog een 3d CT-scan en we moeten nog langs de neuro-chirurg. Maar hij zal voor 99 % zeker geopereerd moeten worden. Dat zal binnen 2 a 3 maanden gaan gebeuren. Het is een heftige operatie waarbij ze eigenlijk alle schedelplaatjes gaan verbouwen om het even cru te zeggen. Daarbij krijgt hij een bloedtransfusie omdat het bloedverlies vrij groot zal zijn. Ik had dat wel verwacht maar mijn man had toch de kans van een operatie veel lager ingeschat. Hij is er ook meer van ontdaan dan ik. De hersendruk was normaal. Anders had het een spoed opname geworden. De platische chirurg was een hele aardige rustige man. Maar de rest van de onderzoeken vond ik dat ze toch wel vrij hardhandig met kinderen omgaan. Het moet allemaal snel snel. Niks geruststellen en troosten tijdens het hele gebeuren. Alleen maar doorgaan. En dan zit jij met een totaal overstuur kind, en moet je naar het volgende onderzoek, waar weer dat hele verhaal van voor af aan begint. Zelfs de mini-tuc, beer of papa bood geen troost meer. En dan zeggen ze nog dat het een druk kind is. Ja gek he. Ze plukken aan alle kanten aan hem, hij werd moe en hongerig. Met wel kind is dan nog wel wat te beginnen? Hij ligt nu te slapen. Man is even wat klussen, Koen ligt ook plat en ik moet even de informatie op een rijtje proberen te krijgen.

eerts over koen wat fijn dat hij geen allergie heeft hoe is de gewone voeding gevallen?

dan Tjerk wat heftig zeg zon operatie. is niet niks. herken je verhaal wel van het niet zo lief omgaan met de kids, heb daar voor mn tweede ook onderzoeken gehad pff, een hele dikke knuffel die kun je denk ik wel gebruiken.

Koen verdraagt de gewone voeding niet. Dus staan weer op allery care. Nu met machtiging dus dat scheelt wel even.

Het is zeker een heftige operatie. Ben er nu nog wel nuchter onder, tot hij naar de OK moet denk ik.

Goh meid wat heftig allemaal zeg... bah!
Ooh ik vond buisjes al heftig laat staan dit pppfff
Wel akelig dat de onderzoeken zo ruw en rommelig hebben plaats gevonden dat komt Tjerk niet ten goede.....
Ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid hebben wanneer Tjerk geholpen gaat worden...
Laat het allemaal ff bezinken het komt hoe dan ook maar ff zorgen voor rust in jullie hoofden pas daarna verder.

Oh oh die Koen garm het menneke hopelijk krijg je gewoon verlening van de machtiging.

Meid sucses met je mannen jullie vormen een mooi en kei goed team en jullie komen hier samen sterker uit hoe dan ook!

dikke knuffel!

Terug
Bovenaan