pfft we zijn weer terug uit Rotterdam. Heel veel informatie onderzoekjes enz enz. Hij moet nu nog een 3d CT-scan en we moeten nog langs de neuro-chirurg. Maar hij zal voor 99 % zeker geopereerd moeten worden. Dat zal binnen 2 a 3 maanden gaan gebeuren. Het is een heftige operatie waarbij ze eigenlijk alle schedelplaatjes gaan verbouwen om het even cru te zeggen. Daarbij krijgt hij een bloedtransfusie omdat het bloedverlies vrij groot zal zijn. Ik had dat wel verwacht maar mijn man had toch de kans van een operatie veel lager ingeschat. Hij is er ook meer van ontdaan dan ik. De hersendruk was normaal. Anders had het een spoed opname geworden. De platische chirurg was een hele aardige rustige man. Maar de rest van de onderzoeken vond ik dat ze toch wel vrij hardhandig met kinderen omgaan. Het moet allemaal snel snel. Niks geruststellen en troosten tijdens het hele gebeuren. Alleen maar doorgaan. En dan zit jij met een totaal overstuur kind, en moet je naar het volgende onderzoek, waar weer dat hele verhaal van voor af aan begint. Zelfs de mini-tuc, beer of papa bood geen troost meer. En dan zeggen ze nog dat het een druk kind is. Ja gek he. Ze plukken aan alle kanten aan hem, hij werd moe en hongerig. Met wel kind is dan nog wel wat te beginnen? Hij ligt nu te slapen. Man is even wat klussen, Koen ligt ook plat en ik moet even de informatie op een rijtje proberen te krijgen.