doorverwezen naar ziekenhuis n.a.v. 20 weken echo

Oh meid toch. Het zit jullie echt niet mee. Fijn dat jullie toch zo snel weer terecht kunnen. Ik vind het echt vreselijk voor jullie.
Heel veel succes vandaag en ik hoop straks goed bericht van jou te lezen. Sterkte.

Grt Jacy
 
Hoi Marieke,
wat een vervelende berichten. Ik hoop dat alle extra echo's en zorgen voor niets blijken te zijn. Ik weet uit ervaring dat het AMC een heel prettig en zorgvuldig ziekenhuis is waar IK alle vertrouwen in heb, ik hoop dat jij je daar ook in vertrouwde handen voelt en dat ze je straks opgelucht naar huis kunnen sturen.
Veel liefs en succes suzan
 
He meiden,

Wat fijn dat jullie zo meeleven, doet me goed.
Helaas nog steeds geen volledig goed nieuws te melden. Wederom zag alles van ons kind er goed uit, alleen de blaas weer niet gevuld. Gelukkig heeft deze arts ons wel kunnen laten zien dat echt beide nieren aanwezig zijn en dat beide er goed uit zien. Ook de navelstreng is goed in beeld geweest en ziet er goed uit.

Vandaag zijn er wel 5 pogingen gedaan om de blaas gevuld in beeld te krijgen (elke keer maar weer half uurtje wachten en weer proberen. in verschillende houdingen proberen en met en zonder gevulde blaas van mezelf). Maar nog steeds geen blaasvulling te zien. We weten wel zeker dat we de plek waar je de blaas verwacht goed in beeld hebben gezien, dus dat is geen twijfel.
Aangezien die nieren er goed uitzien en er voldoende vruchtwater is, wist deze arts ons ook nog niet met zekerheid te kunnen zeggen wat er nu aan de hand is. Er wordt nu aan gedacht dat de buikwand ter hoogte van de blaas niet goed gesloten is en het kindje dus met een 'open blaas' geboren zal worden. Maar omdat het kind nog steeds in stuit diep in mijn bekken ligt, heeft ze de buikwand niet voldoende kunnen beoordelen om dit te bevestigen.

Beleid nu; volgende week weer terug komen (dinsdag) en dan gaat er iemand naar kijken die meer ervaring heeft met buikwand defecten. Hopen ook dat ons hummeltje zich dan zo draait dat we het goed in beeld krijgen.

Dit houdt dus helaas in dat we nog steeds in onzekerheid zitten. We weten nu eigenlijk wel met zekerheid dat er iets niet met de blaas in orde is. Maar wat blijft de vraag?

Inmiddels ook het berichtje van 'trotse mommy' gelezen van haar 20 weken echo. Hoop dat de rest allemaal wel goede berichten kan plaatsen na de echo's hoor. Vind het zo wel weer even genoeg spanning op het forum.

Goed weekend
en ik laat het dinsdag weer weten,

groetjes Marieke
 
Lieve Marieke,

wat een onzekerheid moet dat zijn voor je! wel erg fijn te weten dat de niertjes goed zijn en beide aanwezig.

ik hoop dat je de komende spannende tijd door kunt komen en volgende week toch definitief weet wat er aan de hand kan zijn. onzekerheid maakt je gek.

ik zal aan je denken en inderdaad ook aan trotsemommy hoop dat alles goed komt voor de toekomst.

Liefs Sylvia
20wk5dg
 
Hallo Marieke,

Hoop dat je dit nu nog leest. Hoe is het met jullie kindje afgelopen? Wij zitten nu in het zelfde schuitje en eigenlijk best benieuwd..

Groetjes ML
 
Terug
Bovenaan