Doorzichtig slijm áltijd voor de eiersprong?

<p>Ik heb al tig keren alles doorgelezen ? Dat is vast herkenbaar voor velen die zwanger willen worden.. Maar hoe zit dat nou precies met dat doorzichtige slijm? Ik zit nu op dag 12de dag na mijn eerste dag van mijn ongesteldheid en heb al sinds zaterdag buikpijn. Ik voel nooit meer écht mn eiersprong.. (wel toen in mn spiraal nog had) maar ik denk zelf dat ik een vroege eiersprong heb. Vorige 2x had ik dat doorzichtige slijm, ook toen gemeenschap gehad.. niet raak dus tot nu toe. Is dat slijm dus áltijd een voorbode voor je eiersprong? Of kan het ook na de tijd zijn? Want ik heb dus nu buikpijn.. maar nauwelijks afscheiding. (En ben heul emotioneel ?)</p>

Hoi Djadja. Heb je toevallig ook ovulatietesten gedaan? Ik had gisteren een knaltest en heel veel buikpijn. Daarbij had ik ook veel rekbaar slijm. Ik denk zelf dat dat voor je eisprong is. Want de dagen voor je eisprong ben je t meest vruchtbaar 

Ik heb nog nooit dat slijm gehad waar iedereen het steeds over heeft en ben toch hartstikke zwanger dus wil niet altijd wat zeggen. ?

MandarijntjeX: Nee ik heb geen ovulatie testen gedaan.. wil het toch een beetje aan het toeval overlaten voor nu nog ? Jij dus wel? Wat spannend dat de test een knaller was!!! Nu dus afwachten voor jullie? 

Lizzyluc: Ooooh wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd ? Dat slijm heb ik ook pas 2x hiervoor gehad.. Maar nu vooral het gevoel dat ik ongesteld moet worden incl hoofdpijn 

Ik heb 1x echt dat slijm gehad voor mn eisprong. Ik was toen 14 dagen erna ongesteld. Dat had ik nog nooit gehad dus geen idee wat het betekende maar heb het erna niet meer zo erg gehad. Alleen soms waterig maar ook al paar dagen ervoor. Als je ovulatietesten gebruikt dan weet je pas echt of je hem hebt en ik temperatuur ook nog dus dubbele bevestiging.
Maar als je nu het slijm hebt en buikpijn zou ik wel een gokje wagen :)

djadja. Ik hoor daar verschillende verhalen over. Een bevestiging kun je krijgen door ovulatietesten en je temperatuur bij te houden.  De 1 zegt dat de waterige afscheiding is voor de eisprong,  de ander weer erna. Maar meestal wel ervoor. Sommigen hebbem helemaal geen waterige afscheiding.  Dus of je een eisprong hebt gehad kunnen wij helaas niet bevestigen.  

Zucht, ik weet het echt niet meer.. heb sinds zaterdag al buikpijn.. Is dat voor je eiersprong of tijdens? Morgen is het de 14de dag na mn eerste ongesteldheidsdag.. Dus dan zou je toch denken dat je een eiersprong hebt. Alleen lees ik dat zo’n buikpijn maar 2/3 dagen is.. Het voelt haast alsof ik ongesteld moet worden ?

Terug
Bovenaan