Doorzichtig slijm áltijd voor de eiersprong?

Kimmiea: Echt heel vervelend :-( Ik dacht altijd dat ik mn lijf heel goed kon.. maar nu ik dolgraag een mini wil voel ik van alles wat ik nooit eerder heb gevoelt.. ook geestelijk enzo.. Heb jij dat ook? Doe jij wel ovulatie testen? 

Djadja ik gebruik wel ovulatietesten want ik heb sinds het stoppen met de pil wat langere cyclussen waardoor ik het dan wel fijn vind om te weten wanneer die is en ik daarna weet dat het nog 14 dagen duurt. Ik neem ook elke ochtend mijn temperatuur op waardoor ik dus dubbele bevestiging heb. 
Mocht je het meer rust geven kan je eventueel vanaf de volgende ronde mocht het niet lukken ovulatietesten gaan gebruiken? Ik gebruik van sensitest. Zijn goedkoop en werken bij mij ook nog eens prima. Dan heb je ieder geval niet die onzekerheid van was dit het nou wel of niet.

En dat je zegt dan je van alles voelt herken ik heel erg. Merk ook dat als ik ongesteld ben en die eerste fase tot aan de eisprong ik vrij relax ben en nu de laatste 2 weken gaan de dagen veel te langzaam en denk je inderdaad van alles te voelen. Ik heb ook nog tijd last gehad van het ontpillen en daarvan leek ook heel veel op eventuele zwangerschapssymtomen. Ik zit nu zelf weer heel veel te googlen omtrent die bloeding en mogelijke innesteling en hoe lang ik erna kan testen ??

Kimmiea: Is het altijd zo dat je na je eiersprong 2 weken later ongesteld wordt? Hoe zit dat dan bij ene vroeger eiersprong? Wat balen dat je een lange cyclus hebt.. welke ronde zit jij nu? Hoe lang ben je al aan het testen? ❤️

Oooh jij bent nu in een spannende fase dus!! Ik hoop voor je dat je een innesteling hebt en deze gewoon helemaal goed gaat.. Spannend elke maand hè? 

Djadja, gemiddeld heeft de vrouw een LF fase van 14 dagen maar kan dus ook 10 zijn of noem iets maar een hele korte schijnt niet heel goed te zijn qua vruchtbaarheid. Vorige ronde had ik 12 dagen en keer daarvoor 14 dus schommelt een beetje. Je weet dit pas wanneer je zeker weet wanneer je eisprong is geweest natuurlijk. 
Ik zit nu in ronde 4. Was 3 oktober 2018 gestopt met de pil en door de lange cyclus ook wat minder vaak kans natuurlijk. Ik heb gebruik sinds de vorige ronde ovulatietesten en hou mn temperatuur bij. Dat geeft mij net wat meer rust en zekerheid. 
In welke ronde zitten jullie?

Kimmiea : Weer wat geleerd ❤️ Ik wist dat helemaal niet. Dankjewel voor de info ☺️ We hebben van de zomer het besluit gemaakt.. Maar hebben nu 4/5 x echt rond de 14dgn steeds ons best gedaan. Waarvan in in nov 1x 6dgn overtijd was (al vanaf mn 11de ongesteld en dat nog nooit gehad) maar dat was uiteindelijk dus niks.. 
Hoe oud ben jij? Ik word bijna 34 ☺️

Kan zijn dat je in november natuurlijk wel zwanger was maar miskraam is geworden aangezien je 6 dagen over tijd was maar weet niet of je toen getest hebt ? 
Ik leer ook nog steeds hoor en weet ook echt niet alles en telkens komt je lichaam weer met nieuwe dingen. Lees er nu momenteel ook wel veel over op internet.
Ik ben 29 dus wel mooie leeftijd vind ik zelf :) maar dan moet het wel weggelegd zijn voor ons natuurlijk. Is allemaal niet zo vanzelfsprekend en precies nu zie en hoor je echt allerlei mensen om je heen die zwanger zijn.... Maar dat is altijd met zulke dingen 

Terug
Bovenaan