Doos Felicitas

Euindelijk heb ik de doos van Felicitas gekregen (bon voor Etos was niet aangekomen dus ze hebben m opgestuurd), zijn de melkprodukten van Nestle allemaal niet lang genoeg houdbaar! Produkten voor kids v.a. 6 maanden die maar tot mei 2010 goed zijn. Daar heb je als april mama niks aan he. Hadden jullie dat ook?

Is de doos veranderd dan? Kan me niet herrineren dat die doos die ik met 16w heb gehad melkproducten bevatte. Of ik moet me het niet goed herrineren hoor. Of ik heb het over een andere doos?

Wellicht heb je de verkeerde doos gekregen?? Bij mij zaten er ook echt alleen maar babyartikelen in en geen melkproducten ofzo. Zaten er wel echte babydingen in? Ik had een avent-fles en een speentje en dat soort dingetjes...

Groetjes!

NU al dozen? Ik wil ze ook!!! ik dacht dat dat nog wel een maand ging duren eigenlijk... Afwachten dan maar.
Heb gisteren bij een vriendin haar kraampakket gezien en we hebben hartelijk gelachen om de enorme kraamverbanden (allebei 1e keer zwanger). ga je die echt gebruiken ...?

Terug
Bovenaan