Doos Felicitas

wat mogen jullie die dozen pas laat ophalen dan... ik kan alleen die van de kruidvat nog ophalen en die mag k vanaf 16-1 ophalen.. dus dan heb ik alles binnen.. behalve trouwens het kraampakket..die moet k nog aanvragen denk ik..

(en jah mailnell.. die verbanden gebruik je echt.. beangstigend he?:p)

liefs

Hoi, ik hoor op het februari forum maar wil toch even reageren!

Ook hier heb ik geen bon gehad. Dus gingen ze hem opsturen. En nu blkijkt dat ik de BABYdoos heb gekregen en niet de ZWANGERdoos. Ze hebben nog steeds geen reactie gestuurd nav mijn email. Ze zijn hier erg laks in.

Dus even gpoed kijken of je de juiste doos wel hebt gehad,

Joyce, bij mij idem dito!!! Ik keek gisteren op de doos en daar stond waaremep Babydoos en niet de Zwangerkadoos! Ik had de bon ook niet gekregen en heb toen een mail gestuurd. De bon nogmaals sturen kon niet dus zwe zouden de doos opsturen. De verkeerde dus. ik heb die beste mevrouw Braun gisteren een mail gestuurd. Benieuws of ik wat hoor.

Hoi Tammy,

Ik heb vandaag een email ontvangen dat ze alsnog de Zwangerdoos gaan opsturen. Ik ben benieuwd of ik nu wel de juiste doos zal ontvangen.

Mevrouw braun heeft ook bij mij gereageerd. Dat is toevallig. Maar dan zal jij ook vast wel de juiste doos alsnog krijgen.

Ik heb gelukkig nog een dochter van bijna anderhalf dus die kan de producten opeten/drinken. Maar anders was het inderdaad wel zonde geweest want hjet is niet lang houdbaar.

Groetjes joyce

Ik zit nu dus met die spullen waar ons meisje niks aan heeft. Ik geef ze aan een collega die een dochter van 12 mnd heeft. Die zal het wel kunnen gebruiken denk ik. Zonde om het weg te gooien!

Hoi Tammy,

Ik heb een reactie gehad dat ik de ZWANGERdoos alsnog krijg opgestuurd met de post. Ik ben heel benieuwd.

Gelukkig heb ik nog een dochter van 16 maanden die alle dingen in de babydoos wel kan opdrinken/eten dus ik hoef het niet weg te gooien.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan