Doppler/ babysound

mamaSharon

New member
Weet iemand of een doppler of een babysound schadelijk is?
Lees overal dat de babysound niet schadelijk is, omdat het alleen het geluid in de baarmoeder versterkt en meer niet. En dat een doppler stralingen af kan geven die schadelijk zijn, maar als je dit weer beperkt tot 2x in de week het geen schade kan aanrichten.
Weet iemand wat het beste is? Wil er graag zelf eén aanschaffen.
Alvast bedankt! Liefs Shar
 
Bij mijn weten is het niet schadelijk. Ik zou de verloskundige of iemand anders uit 'het vak' even vragen. Het bevat in ieder geval geen straling. Het is namelijk een ontvanger die extreem versterkt.

succes!
 
Persoonlijk zou ik niet iets doen wat schadelijke stralingen richting je beeb stuurt; want zelfs als 2x per week 'nog wel kan', betekent dat niet dat het nou zo bevorderlijk is...

En echt noodzakelijk is het ook niet, toch?

Maar even goed navragen bij de VK zou kunnen helpen!
 
Ik denk er ook over om er een aan te schaffen.
Ik zag angelsound/ babysound en doppler idd..

Weet ook niet wat het beste is. Je hebt ze al vanaf 29,95 en als dat mijn ongerustheid weg kan nemen dan heb ik dat er wel voor over. (Ik voel namelijk heel weinig bewegen)

Ben benieuwd of er nog meer reacties of ervaringen komen...

xx Kirsten
 
Ja ik maak me dus soms ook wat zorgen en zal zeker niet iedere minuut van de dag luisteren, maar zo eens in de week.

Heb het even goed uitgezocht en de doppler geeft dus wel stralingen af die niet schadelijk zijn, maar kan het babytje wel irriteren! Dus dat word 'm zeker niet.
En de angel- baby sound die kunnen geen kwaad, die versterkt alleen het geluid in je buik, zoals trapjes, hartje etc, met wat gel of olie op je buik.

Maar Kirsten, je moet dan niet weer gaan stressen als je 1x het hartje niet kan vinden!! Dus wel goed overnadenken of het wel echt is wat je gerust zal stellen :) hihi zat ik me opeens te bedenken..

X Shar
 
Nou, ik heb net een Angelsound besteld, ik ben benieuwd. Je hebt gelijk hoor Sharon, ik moet er niet iedere dag naar luisteren, en me niet druk maken als het niet meteen lukt.

Krijg hem binnen 2 dagen in huis... ;-)

xxx Kirsten
 
Terug
Bovenaan