Doppler/ babysound

@ Sharon; ik heb hem besteld bij Babybeats via internet, als het goed is krijg ik hem vandaag binnen.
Klopt idd, ik werk halve dagen, dat gaat goed. Ik werk de ochtenden en in de middag lig ik op bed of op de bank totdat mijn zoontje thuis komt uit school. Dit geeft meer rust, al is mijn bloeddruk nog wel hoog. Hopelijk neemt dat af.
Werk jij ook halve dagen?

xx Kirsten
 
Ben blij dat het helpt de halve dagen werken!! Goed aan jezelf denken. Hoe oud is je zoontje?

Ik werk nu al even 2weekjes niet. Had het wel 1 x in deze 2 weken geprobeerd, want dacht kan toch niet heel de tijd thuis blijven (toen had ik nog geen fysio gehad)
Maar 1,5uur later moest ik door mijn vriend opgehaald worden omdat ik flink aan het overgeven was en het niet meer had van de pijn :(
Toen ik thuis kwam gelijk een heel raar gevoel, plaste ook zonder t gevoel te hebben dat ik plaste. (beetje vies maar was wel zo ;O) Dus dachten ze dat ik vruchtwater verloor, moest naar t ziekenhuis en alles gecontroleerd, vruchtwater lijkt wat te weinig maar zit nog op t randje. Nja daarna dus niet meer terug aant werk gegaan. Zowiezo mag het ook nog niet van de fysio. Toevallig morgen morgen naar de bedrijfsarts en dan alles goed bespreken en morgen ook 20wkn echo en extra controle vruchtwater..
Nou misschien zit ik mn verhaal wel even op de forum, had t eerst niet willen doen, want soms heb ik het idee dat altijd dezelfde hun verhaal doen en dan kom ik opeens met mn verhaal. Maar goed maybe kan ik iemand ermee helpen die zich erin herkent :)

Oeps het is een langer verhaal geworden dan verwacht hihi
X Shar
 
Terug
Bovenaan