Doptone aanrader of niet?

A

Anoniem

Guest
Ik had een paar weken geleden de doptone gehaald (maand geleden) kon toen het hartje niet vinden raakte in paniek en meteen teruggebracht nou zit ik er weer over na te denken om hem tog weer te halen wat vinden jullie? hoe is jullie ervaring ermee?

Liefs van mij en de bby 16 wk en 6 dg zwanger

Hoi, wij hebben bewust geen doptone. Wanneer je het hartje niet kunt horen is het inderdaad stressen en daar hebben wij totaal geen trek in. Bovendien hoef ik echt niet elke keer het hartje te horen, dat horen we wel bij de verloskundige.
Dus voor ons geen doptone, scheelt een hoop gestress.

Liefs Suus

hey

ik heb de angelsound
ik kon in het begin het hartje ook niet vinden maar had al op internet gelezen dat het eerste paar weken moeilijk te vinden was dus raakte ik niet in paniek.
ben nu 15 w en 4d en kan hem nu iedere dag vinden
eerste dagen luisterde ik iedere dag maar nu om de dag
ik vind het wel leuk ding vooral omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik zwanger ben zegt maar voel nog niks en heb nog geen buik dus als ik luister dan voel ik me toch zwanger haha

liefs amanda

Heyyy ladies thanks voor jullie advies...Ben nog wel aan het twijfelen maar goed hoe verder je bent dan kan je het ook makkelijker vinden dat is waar..!!

Ik ga nu lekker naar de markt toe en ben dan in de buurt van de kijkshop en dan kijk ik wel of ik hem niet of wel haal ..

Liefs van mij

Hi,

Ik heb er ook even aan gedacht om zoiets te bestellen maar, in de 'In verwachting' van ouders van nu. Stond een stuk met '13 vragen aan de verloskundige'   en die verloskundige rade het af. Haar commentaar was dat het namelijk niet is aangetoond dat eindeloos naar het hartje luisteren met een doptone ongevaarlijk is.

Misschien hebben jullie het in overleg met jullie verloskundige gedaan en denkt die er anders over, dat weet ik natuurlijk niet...

Dus ik weet niet of het echt een aanrader is...

Liefs Silly

Nou ladies..

Ik heb hem tog gehaald van het weekend zondag om precies te zijn en hoorde het hartje meteen kloppen echt leuk..
Kon het ook in 1x vinden had ik persoonlijk niet verwacht omdat het de eerste keer ook fout was gegaan ..
Ik luister nu elke dag 40 sec naar de bby in de ochtend 20 en in de avond 20 en bevalt me prima ..

Dus het is een echte AANRADER ...!!!

Liefs 17wk en 1dg ..

Wij luisterden toen we niet konden voelen elke week :) scheelde hoop stress (vanaf 12 weken ongeveer) nu doen we het alleen voor de lol zo een keer in de 2 weken ofzo :)

echt leuk hoe je de kleine in je hoort ....ongelofelijk..!

Terug
Bovenaan