Doptone aanrader of niet?

Ik heb de dope tone ook al vanaf 12w (mazzeltje op koninginnen dag, voor maar 10euro!)en kon  de kleine meteen al horen!!!
Nu luister ik zo af en toe (minder nu  de beeb al lekker schopt).
Wist je dat je ook de schopjes kan horen? Zo leuk, dan hoor je een soort van "Bloeb".

Veel plesier met luisteren!

Liefs Nika  

@ studiemam

Heb jij ook dat hij gaat schoppen zodra je dat ding op je buik zet? mijn uk vind het niet zo leuk als ik hem erop zet..dan krijg ik een trap van hier tot tokyo en gaat mijn hele buik op en neer haha..lijkt wel of ie boos wordt ofzow...ik dacht: miss geeft het ene soort herrie daarbinnen maar lijkt me onwaarschijnlijk..als ik hem (of haar) een hele dag niet heb gevoeld dan zet ik de doptone erop en dan schopt ie weer hahaha...

x angela
20wkn

ik wil jullie niet ongerust maken ofzoiets maar ik had in t weekend klachten waarmee ik maandag na huisarts ging en die heeft wel een half uur met de doptone op mn buik zitten luisteren.. maar hoorde volgens hem t hartje niet meer.... di evan de kleine klopt immers sneller dan je eigen... en hij kon aan mn polsslag merken dat dat mijn hartslag was wat ie wel hoorde....

ik ben met spoed na de vk geweest voor een echo enz.... en ze zette t ding erop en ze had direct t hartje kloppend in beeld... alles was goed dus ik vertrouw niet op die doptones die je ma zo overal kunt kopen....

hoop voor jullie da tde doptone  voor   meer plezier geeft!!!!!!!!!!! haha..... t zal ook wel bij iedreen verschillend zijn denk ik...

liefs miranda

Terug
Bovenaan