Dorst

Ik moet ook echt genoeg drinken! Heb meestal wel een flesje water bij me. Verder appelsap en tegen pijn in m'n maag een glas cola. Thee dronk ik altijd heel veel, maar heb ik nu geen zin in. Af en toe een kopje earl grey, maar alle andere theesmaken die ik anders zo lekker vond blijven nu staan. Dus vnl veel water. 2,5-3 liter vocht op ern dag is geen overbodige luxe wanneer je zwanger bent.

Ik denk veel water en groene thee. En soms een glas slimpie siroop. Ik drink bewust geen sapjes omdat ik in mijn vorige zwangerschap daardoor ongeveer 8 kilo ben aangekomen. Zit veel fruitsuiker in. Misschien een tip?

Hier geen dorst! Ik drink ook vaak te weinig. Probeer er wel heel erg op te letten. Bij ontbijt een beker yoghurtdrink en de rest van de dag thee, sapje of ranja. Maar gebeurd vaak dat ik om 12u denk, hmmm heb naast mn yoghurtdrink nog niks gehad.....

Ik heb wel dorst, maar drink eigenlijk naar verhouding niet genoeg denk ik. Ik drink vooral water, limonade siroop, (zelfgemaakte) sapjes, af en toe melk en af en toe thee.

had ik wel ja|!
ontzettend!...ik drink heel veel roosvicee ( van die ouderwetse)....aardappelwater noemt mijn man het..haha

en thee....en sinasappelsap...

maar ik moet zeggen dat t wat minder word......

Terug
Bovenaan