Dotjuh is bevallen!

Hoi Do,

Gefeliciteerd met je nieuwe aan winst, super dat je haar nu in je armen kan sluiten.
Geniet vanje kraamtijd en je mooie gezinnetje!!
Mooie gewicht heeft ze gelukkig toch, en een hele mooie aprate naam.

Groetjes Marielle

Do,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een bijzondere naam!

Geweldig dat grote zus er zo op reageert, lijkt me zo geweldig. Lekker van genieten meis, dat heb je wel verdiend!

Liefs Lientje

Oh, wat leuk!! Gefeliciteerd!! Geniet van jullie mooie meisje. En wat een prachtig gewicht, 3160 gram, voor een meisje dat in eerste instantie niet zo goed groeide!!!!
Wow, ben helemaal blij voor jullie!

hey meiden

allemaal heel erg bedankt :D

het gaat helemaal geweldig hier.
ik voel me super goed.
aleiyah doet het heel erg goed
nathalia is een schatje. echt een mama is het hahaha

gisteren heel erg gelachen.
erwin en ik waren op het balkon. nathalia stond in de keuken en aleiyah lag in de box.
aleiyah begint te huilen en nathalia roept:

wat is er nou?? ze gooit haar poppen wagen weg, waar ze mee aan het spelen was. ze rent naar aleiyah toe en zegt:
wat is er nou meissie? en ze geeft aleiyah een aai over haar bol hahahahaha.
zoooo schattig.

maar ik krijg weer visite dus ik ga er weer vandoor.
wilde even bedanken en updaten :D

xxx do

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet ervan.

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kroost. het is hier al weer 6 maanden geleden maar het blijft speciaal. Zeker die eerste weken zijn bikkelen maar is zo genieten. veel foto's maken en heel veel knuffelen, ruiken en genieten van dat pure baby geluk. En let ook op je rust want dat is zeer belangrijk met 2 ukkies. Anders loop jezelf zo voorbij.

geniet, geniet, geniet, ik doe het nog elke dag.

Liefs van Mariska mama van Zifjon en Zilvian

Terug
Bovenaan