fijn he, zo'n forum waar mensen je snappen
ik was 18 toen ik zwanger raakte. mijn vrienden hadden een totaal ander leven dan ik dus vele haakte al af. ik was al afgestudeerd, werkte toen nog fulltime, woonden samen met mijn verloofde enz. maar ten ik zwanger raakte en ik met mn bekken zat raakte ik nog meer vrienden kwijt. puur omdat hun een ander leven hadden dan ik en ik niet meer mobiel genoeg was om hun leven te volgen. ik hield wel een paar vriendinnen maar toen ik zwanger raakte van aleiyah haakte er ook toen weer een paar vanaf. toen hield ik er nog 1 over en ik leerde hier 1 vriendin kennen. op mijn forum heb ik heel veel contacten, maar ik heb de meeste nog maar 1 keer gezien. wonen allemaal een beetje ver uit te buurt om even snel een bakkie te doen
ik durfde het eerste instantie niet aan, een 3e zwangerschap.
weer 3 maanden ziek! riep ik.
weer die bekkeninstabiliteit
weer mijn kinderen zo weinig aandacht kunnen geven omdat ik teveel met mn eigen lichaam bezig ben
die meiden moeten bij elkaar op een kamer
wil ik dat wel? willen HUN dat wel?
nog drukker dan dat ik het nu al heb, kan ik dat wel aan? (heb ook nog fybromyalgie)
gaat dat wel financieel lukken?
kan ik al mijn kinderen een goede toekomst bieden?
och jeetje ik zat met zo veel dingen!
t heeft ook wel heel lang geduurd hoor, voordat ik zei: we gaaan ervoor.
erwin heeft heel lang lopen roepen dat hij er nog 1 wilde, maar ik wist het zeker: er komt geen 3e!!!!!
op een avond lagen we in bed en erwin zei uit zichzelf: dan laat ik me wel stereliseren!
nou, ik dacht dat ik uit mn bed viel! erwin heeft nl altijd geroepen: ik zal nooit een goed werkend product kapot maken!
sinds hij dat had geroepen verranderde er veel.
ik was mezelf niet, liep als een kip zonder kop door t huis, werd chagerijnig enz enz
na een paar dagen wist ik het: ik wil niet dat er een knoop in gaat, ik wil nog een kindje!
ik vertelde het aan erwin en toen dacht hij dat hij van zn stoel af viel!
ander halve maand later was ik zwanger!
alle dingen die ik hierboven opnoemden zullen goed gaan komen. ik hoop alleen dat onze boy geen huilbaby zal worden maar ook al is dat wel zo... het komt wel goed!
hierna ben ik er wel klaar mee! van de zomer gaat erwin onder het mes.
hier ook lekkere rustige feestdagen. vandaag eigenlijk een gewone zondag. morgen lekker met zn 4tjes naar de ikea. geen gedoe met familie ofzo daar had ik helemaal geen zin in dit jaar
fijne dagen verder!
liefs, do