douchen ... drama!!

Ben net met 'm samen gaan douchen. Hij werd eerst weer paniekerig, maar toen ik zowat verzoop onder de straal (toneelspelen heb ik altijd al leuk gevonden!) moest ie toch wel lachen. Toen wilde hij ook de slang wel vasthouden, en zolang hij het water kon zien vond ie het goed. En ik moest 'm blijven tillen.

Die douche was op zich niet nieuw voor hem hoor. Ik zette hem altijd in een leeg badje en dan zette ik de douchestraal erin om zo het badje vol te laten lopen. Vond ie altijd prima. Lekker met z'n handjes voelen enzo. Alleen als het badje weg is of op de grond staat dan is het weer eng.

Nou, we oefenen voorzichtig verder..... BEdankt voor de tips!
Nelleke

Hoi

Onze meid ging altijd in bad.(dit omdat onze douche in het ander huis totaal niet praktisch was....paps paste er niet onder...Nee hij is niet zo mega groot. maar de douche was op de bestaande vloer gebouwd, dus stond ie met zijn hoofd aan het plafond, dus de douche werd al snel bad).. totdat we nu verhuisd zijn.
Nu zitten de meiden lekker onder de douche. Tara (de oudste) vind het geweldig.
Britt vond het eigenlijk ook eerst niets....dus maar met mij onder de douche op de
arm. Ging iets beter. Maar het meest ideale is......Beide meiden onder de douche
(we hebben geen echte douche bak, dus gewoon klein laagje water op de tegels)
speelgoed erbij en klaar!!!!!!

gr diana

Inderdaad,zelf ook meegaan en dan misschien de stop er in doen zodat hij ook nog een bodempje water heeft om in te spelen,mits jullie douchen in bad natuurlijk...niet zo snel aan gedacht,wij douchen nl.in bad en dan kan de stop er gewoon even in.
Succes!
Groetjes Tanja.

Hi! Wat vervelend!

Ik heb voor Lucas muurplakkers gekocht bij intertoys. Dit zijn plakkers met allerlei jungle dieren, die hij dan op de muur van de douche kan plakken. Hij vindt het helemaal geweldig.

Hij wilde juist niet meer in bad en onder de douche vond hij ook eng, maar nu met die plakkers is hij heel erg afgeleid en het is weer iets anders als het badspeelgoed.

Succes!

Terug
Bovenaan