Douchen met baby

Ik deed de kleine ook in wippertje. Of benutte de tijd wanneer ze sliep goed door even snel te douche. Op het begin slapen ze toch veel dus vond ik ideaal. En met t wippetje ook even snel douche en klaar. En nam de scheerbeurten savonds wanneer vriendlief ook thuis is en voor de baby kon zorgen ?

Ik ben straks ook alleen met de baby en was van plan om te douchen of als de baby slaapt of op Aankleedkussenhoezen/wipstoel in de badkamer. Hoe klein het ook is even passen en meten. Paar minuten douchen en klaar. Lijkt mij erg lastig om jezelf of de baby te wassen met draagdoek. Ik heb wel van de lange washandjes om samen met de baby te douchen. Maar ook dan lees ik dat als de baby gedoucht is dat ze de baby op het Aankleedkussen leggen en dan zelf snel douchen en daarna eerst de baby aankleden en dan pas jezelf afdrogen en aankleden.

Ik deed de jongste ook altijd in een wippertje en zette hem voor de douche neer zodat hij mij kon zien. De oudste kon mee onder de douche of even voor zichzelf spelen op de gang of in bed.

Terug
Bovenaan