Down tijdens de zwangerschap

<p>Hallo allemaal,</p><p>Dit is misschien een heel raar verhaal hoor, maar sinds dat ik zwanger ben voel ik me zo down! Het is niet dat ik niet blij ben met de zwangerschap (zwanger van de 2e), maar alles voelt zwaar en is teveel. De dagelijkse routine voelt ontzettend zwaar en het liefst zou ik heel de dag iedereen afkatten en afsnauwen. Verschrikkelijk! Ik kan ook echt niet genieten van mijn zwangerschap. Laat het asjeblieft zo snel mogelijk voorbij zijn als het zo moet! Heel de dag rot voelen, huilen om niets en om alles en alleen maar denken aan het feit hoe lang dit nog gaat duren (7 maanden). Herkent iemand dit?  X</p>
 
je bent in je 1e trimester? Ik voelde me toen ook zo...in het 2e trimester was het stukken beter ? en nu in het 3e hangt mijn tong op mijn schoenen ?
 
Hormonen... vreselijk hè! Laat de moed niet zakken. Als je je eerste trimester uit bent gaat het een stuk beter en makkelijker allemaal. Ik vind het nog steeds best wel zwaar allemaal, maar emoties zijn gelukkig beter onder controle. Sterkte en probeer te genieten van de zwangerschap!
 
Ik dacht dat ik de enige was! Nu 12 weken zwanger van de 2e en ik voel me zo vermoeid ?? hopelijk genieten we meer de komende weken?
 
Hoi hoi,heb hetzelfde gevoel. Erg down voelen, snel huilen. Nog sneller geïrriteerd en alles is teveel. Had ook verwacht dat het anders zou worden maar is bij mij nog niet echt. Probeer zoveel mogelijk te genieten. Voel de kleine nu met momenten en die zijn weer heel speciaal! Hopelijk voel je je snel beter!
 
Herkenbaar ik ben zo geweest tot 25 weken daarna ging t iets beter.  Was heel moe en zo chagerijnig! Na 25 weken ging t geleidelijk wat beter.  En aan t einde was ik weer mezelf. Los laten dat t zo is dat hielp bij mij.  T is echt niet leuk maar je kunt er niks aan doen.  
 
Terug
Bovenaan