Draagdoek kiezen...!???

Hoi Meiden,

Iemand ervaring of dingen gehoord over draagdoeken?? Ik wil heel graag een draagdoek, ik ben er al wel uit, denk ik :) dat ik er 1 wil die je moet knopen zodat de kleine er lekker lang en vanaf het begin in kan.

Maar ik zit eens te googlen, er is zooooo veel keuze!!! Waar moet ik in vredesnaam op letten?? Dus vandaar mijn vraag om advies!

Liefs Kim

Ik heb er 1 een keer geleend. Maar ik vond het niks. Misschien dat ik een verkeerde had. Misschien een idee om in je omgeving eens te kijken of iemand iets te leen heeft?

Hoi!

Ik kwam even spieken, ben van de maart club :)
Ik heb pas er 1 gekocht die me erg handig leek. Hij kwam ook een tijdje mee.. Het kind kan er namelijk best lang in. En je doet hem zo om. Hij is wel prijzig, maar dat zijn ze allemaal. Ik had hem in de aanbieding voor 50 euro bij de baby dump.
Het is een Lodger Shelter. Ook te koop bij de prenatal. Je draagt het schuin zeg maar. Je moet maar even op de website kijken. Het is o ok handig dat de baby hem kan aan houden in de maxi cosi.

Lijkt mij ideaal :) ben benieuwd of het in de praktijk ook zo is :)

Succes!

Ik wil denk ik met van die doeken.. Wel ff meer werk maar ze liggen er heerlijk in en kunnen er heel lang in. Die lodger is denk ik maar voor n paar maanden en t gewicht hangt vooral op 1 schouder...

Maar bedankt voor de reacties hoor!

Xx

Hier een april mama,
Ik ben ook nog aant kijken voor een draagdoek, 1 tip: het word zomer, dus is een fleece lekker maar al snel te warm voor zon kleintje in de warme maanden (die we misschien wel gaan krijgen?!?!?!)
Dus ik ben toch aant kijken voor een stevige doek die niet zo warm is ;-)

Terug
Bovenaan