Draagdoek; wie heeft hier ervaring mee?

hoi, ik ben ook een fan van de tricot slen. Ik heb nog geen ervaring met gebruik in de zomer maar kleed je baby zeker niet te warm. Nu in de winter doe ik mijn kleintje geen jas aan, ik knoop alleen een zwangerschapsvest om (ook makkelijk als je weer ergens binnenkomt, als ze slaapt hoef ik haar er niet meteen uit te halen). Ik krijg het zelf bloedheet van zo'n kacheltje op je buik en straal dat zelf dan ook weer af.
De combi draagdoek-oudste in wagen gaat perfect. Dat was eigenlijk de grootste reden voor mij om de draagdoek te gebruiken. Mijn oudste is nogal in een dwarse periode en zo kan ik haar te minste vastsjorren in een wagen. Ik ben alleen nogal lang en voorovergebogen lopen om de duwstang vast te houden en dan nog een gewicht op de buik is best pittig.

gr. Anne

Hoi Margrethe,

Ik heb  zo'n  draagdoek van draagdoek.nl. De lange rekbare draagdoek, zwart, maat L met een fuchsiaroze hart op de buik. Heb hem alleen een paar keer uitgeprobeerd  maar zelf liep ik toch liever met een Babybjorn  buikdrager. Ik heb ook nog een bijbehorende bandana in fuchsiaroze.

Mocht je interesse hebben  om hem over te nemen, stuur maar een mailtje naar lichtje@hotmail.com.

groetjes,
Karin

Hoi,

in de draagdoeken-zoektocht kwam ik de volgende site tegen met heel veel informatie over allerlei verschillende soorten draagdoeken. Ook staan er links op naar sites waar je aanwijzingen vindt hoe je zelf een draagdoek kan maken.
www.doekentheek.be

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan