Draagmoederschap

Na veel verdriet; 2x miskraam en 2x doodgeboorte, willen wij toch nog proberen een draagmoeder te vinden. Zeker nu in Nederland hoogtechnologisch wettelijk is toegestaan. Wij voldoen aan de eisen omdat mijn baarmoeder bij de geboorte van ons laatste dochterje eruit gehaald moest worden. Wie zou  het leuk vinden nog een keer zwanger te zijn en ons daar heel blij mee maken? Groetjes, Nicolette

hoi,

jeetje dat verhaal wat je schreef deed mij ook verdriet, wat verschrikkelijk erg allemaal..waarom moest je baarmoeder eruit?was het net als bij mij  na de bevalling omdat je bleef bloeden..als je verderop leest op dit forum (baarmoederverwijdering na bevalling)  zie je wat mij is overkomen..ik had een baarmoederverwijdering na de bevalling..helaas is de stichting die een lotgenoot heeft opzet niet meer actief..dat vind ik heel jammer want daar zou jij ook met al je vragen heen kunnen gaan..verder weet ik veel informatie over draagmoederschap omdat ik er zelf ook mee bezig bent..als je vragen hebt of gewoon je hart wil luchten kunnen we wel vaker mailen..zelf ben ik erg op zoek naar vrouwen die hetzelfde lot hebben als ik..en dat is heel fijn even iemand die je begrijpt..
heel veel sterkte meid..

halo wat erg zeg 2 kindjes verlooren mag ik vraagen waaraan en waarom je baar moeder er uit moet   hoe kan dat 2 kindjes verliezen ik heb in nov mijn meisje kyara verlooren maar moet er nie aan denken dat ze me baarmoeder er uit haden gehaalt erg zeg en dat ik nog een kindje zou verliezen ben nu weer bezig maar wens je heel veel sterkte ik wil graag zelf een kindje ander hielp ik je echt   meen ik uit duizende liefs jolanda

Hoi nicolette,

wat een erg verhaal zeg, maar dat zullen al vele hebben gezegd. Ik zo je met liefde geholpen hebben maar aangezien mijn beide kinderen met keizersnede zijn geboren en allebei niet verder zijn gekomen dan 36 weken en ik dus nu de nodige risicos heb zit je daar ook niet op te wachten en ik eigenlijk ook niet. Hopelijk vind je snel iemand die jullie kan helpen aan een heel  

Heel veel liefs carreen

Meid, wat vreselijk voor je dat alles zo gelopen is.

Ik kan je ook niet helpen want hoe erg ik je verdriet ook vind, ik zou nooit, maar dan ook echt nooit een kind kunnen afstaan, en persoonlijk vind ik ook dat niemand dat zou moeten kunnen. Hoe blij je er ook iemand mee zou kunnen maken. Ik denk ook dat gebruik maken van een draagmoeder heel veel problemen met zich mee zal brengen, je krijgt dan te maken met heel veel emoties, die niet meer verstandelijk en zakelijk te bekijken zijn.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je alles een plekje kan geven en dat je hoe dan ook je geluk zal vinden.

Miep

Hoi

Jeetje wat vreselijk, niemand gun je dit toe. in mijn omgeving maak ik het ook mee.  1 stel  heeft 2 doodgeboren kindjes gehad , de weeén begonnen toen ze 19 en de andere 23 weken zwangerwaren. 2 keer een miskraamgehad. Ze hebben vele dokersbezoeken gahad om zwanger te worden via KI. heel gek toen ze even moesten wachten werden ze toch op een natuurlijke manier zwanger.
Ze hebben gelukkig de oorzaak gevonden waardoor de weeén kwamen, bleek de schildklier anders te gaan werken .gelukkig hebben ze nu een gezond kindje gekregen

Een ander stel heeft 2 keer een doodkindje moeten baren bij 8.5 mnd zwangerschap, zij maakte een stof aan en ging haar eigen kindje vergiften.

Waaraan zijn jou 2 kleintjes overleden tijdens de zwangerschap, en waarom moest ook helaas je baarmoeder verwijderd worden.

Helaas kan ik je niet helpen. wij willen zelf nog een keertje zwanger worden als het van moeder natuur mag en ik kan het ook niet afstaan.

Ik hoop dat je iemand kan vinden. er zijn organisatie's voor wie weet kan je daar informatie vandaan halen, of misschien in het buitenland een draagmoeder vinden via een organisatie. Of een andere optie een baby te adopteren in een ander land

Heel veel sterkte. ik kan heel goed begrijpen dat het verlangen naar een kindje hele erg groot is.

sorry dames maar ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen..inmiddels kan draagmoederschap met onze eigen eicellen..wij vrouwen zonder baarmoeder hebben nog wel onze eierstokken dus we produceren nog steeds eitjes..we kunnen via i.v.f. onze eicel met een zaadcel bevruchten en bij een vrouw die wel een baarmoeder heeft de embryo inplanten..de desbetrefende vrouw DGAAGT alleen ons kindje..wat genetisch helemaal niks van haar is..het is een soort grote logeer partij..de vrouw is alleen de DRAAGMOEDER van onze eicel..ik denk dat nicolette dat bedoelt..dus het is niet zo dat de vrouwen die draagmoeder zijn een genetisch eigen kindje af staan..helemaal niks daarvan..het bestaat wel en word zeker gedaan..je moet daar sterk voor zijn en echt vol van liefde zitten (of in slechte gevallen geen geld, zucht) als je zo al denkt van ik kan het niet of het is slecht, tegen de natuur in..dan zou ik het nooit doen..ik zelf ben ook op zoek naar zo'n vrouw..gelukkig heb ik nog een hele lieve zus of moeder die jong zijn en dat kunnen..het komt eigelijk op neer dat je alleen maar lekker zwanger bent geniet van andermans kindje in je buik en het daarna aan de biologische ouders (TERUG)  geeft..
ja tegenwoordig kan dat allemaal..

zo misschien is het nu een andere zaak..

arts in opleiding...

Dank jullie voor de lieve berichten, het is nu drie jaar geleden dat wij Jessie verloren. Zij was overleden omdat mijn baarmoeder los liet en daardoor geen zuurstof meer kreeg. Ze was gewoon gezond en goed op gewicht. Mijn baarmoeder moest eruit omdat ik heel veel bloed verloor, met spoed OK, het bloed gutste uit mijn lichaam! Mijn baarmoeder zat met de placenta vast gegroeid, gek genoeg, en ja er was heel veel spoed bij mijn leven moest gered worden. Het meisje van 6 jaar geleden was al langer dood dat bleek bij de echo en had een hartafwijking en nog heel veel problemen. Daar heb ik ook veel minder moeite mee gehad. Maar dat het nu echt niet meer kan, ja dat is moeilijk. Maar ik heb een leuke baan en kan het een plaatsje geven Eigenlijk geniet ik toch wel van het leven. Soms kruip ik even weg in mijn verdriet hoekje, in het begin deed ik dat heel vaak maar dat wordt steeds minder. En het klinkt cliche maar "tijd heelt alle wonden"! Maar ik heb natuurlijk wel een hele grote droom ......!
liefs, Nicolette

Terug
Bovenaan