Dank jullie voor de lieve berichten, het is nu drie jaar geleden dat wij Jessie verloren. Zij was overleden omdat mijn baarmoeder los liet en daardoor geen zuurstof meer kreeg. Ze was gewoon gezond en goed op gewicht. Mijn baarmoeder moest eruit omdat ik heel veel bloed verloor, met spoed OK, het bloed gutste uit mijn lichaam! Mijn baarmoeder zat met de placenta vast gegroeid, gek genoeg, en ja er was heel veel spoed bij mijn leven moest gered worden. Het meisje van 6 jaar geleden was al langer dood dat bleek bij de echo en had een hartafwijking en nog heel veel problemen. Daar heb ik ook veel minder moeite mee gehad. Maar dat het nu echt niet meer kan, ja dat is moeilijk. Maar ik heb een leuke baan en kan het een plaatsje geven Eigenlijk geniet ik toch wel van het leven. Soms kruip ik even weg in mijn verdriet hoekje, in het begin deed ik dat heel vaak maar dat wordt steeds minder. En het klinkt cliche maar "tijd heelt alle wonden"! Maar ik heb natuurlijk wel een hele grote droom ......!
liefs, Nicolette