Draagmoederschap

hallo mensen

ik begrijp natuurlijk wel dat een een eicel van een andere vrouw met een zaadcel van een andere man bij je ingebracht   worden. en dat het kindje wat in je groeit helemaal niks van mij weg heeft er op lijkt, of karakte heeft van mij of mijn man. maar ik kan het kindje niet weg doen en terug geven aan de biologie ouders. want ik denk wel ( omdat ik heel emotioneel bent en al met reclame sportje helemaal moet huilen of met films ) dat ik toch van het kindje in mijn buik gaat houden en zelf wil houden en liefde wilt geven.

Ik begrijp ook heel goed dat mensen die helaas geen kinderen kunnen krijgen heel graag een draagmoeder willen hebben. maar ik denk dat we beide gevallen heel goed moeten kunnen begrijpen.     dat er ook mensen die een kindje van iemand willen dragen in hun buik er ook moeilijk mee kunnen hebben en er aan hechten of het hun eigen kindje is. dat hebben ook mensen die een kindje adapteren uit een ander land, die houden netzoveel van ze als van hun eigen kindje.

Ik wens jullie heel veel sterkte toeen hopleijk vinden jullie een vrouw die julie wens in vervulling kan laten gaanen dat zij heel sterk is omdat te kunnen doen

Terug
Bovenaan