Draagzak new born

Kijk eens op de site van wrap with love. Deze dame heeft fantastische draagzakken, we hebben ook 1, licht en fantastisch voor ook de zomer.

Dank! Ik ga eens kijken of ik een consulent met goed aanbod in de buurt kan vinden. Ben al 35 weken en wil na de geboorte niet te lang wachten, juist die eerste weken is dragen al zo fijn, maar weet niet of mijn hoofd dan naar consult staat.

Ik heb hetzelfde. Ik heb nog een draagzak die ik ga gebruiken als het kindje wat groter is. Ik neig er nu naar een ringsling tkopen voor de eerste maanden. Je hebt ook de mini monkey Sling die is volgens mij ook makkelijk te gebruiken. Kun je later als het kindje zwaarder is op een draagzak overstappen (en dan ist niet zo warm meer) 

@kindersurprise; ik had bij de eerste een mini monkey, wel de wat oudere variant, maar zelfde idee; buidel met 1 band over schouder. Gekregen van iemand die hem zelf nooit hd gebruikt. Leek me ideaal, vond het verschrikkelijk. Hahaha mijn dochter zat er nooit echt goed in en ‘verdween’ heel snel in alle stof, wat ik geen fijn idee vond. Als hangmat in de box was hij dan weer wel geweldig, dochter sliep er heerlijk in!

De mini sling van Mini Monkey is wel heel fijn! Is van een soort gaas dus niet zo warm voor de zomer. En je kunt er zelfs mee in het water. Je vouwt het op in een klein pakketje. 

Ik ben superblij met de artipoppe draagzak gemaakt van katoen en zijde 
comfortabel verstelbaar middels drukknopen/klick riempjes en zeker niet te warm
ik heb er momenteel heeel veel plezier van
prijzig maar op markt plaats vaak 2e hands voor een goede prijs te krijgen
Succes met je keuze

Ik heb een draagzak van bykay de ‘click carrier classic’ hele fijne, dunne draagzak vind ik. Mijn zoontje is van zomer 2019 toen we een hittegolf hadden, nou echt top!!

Terug
Bovenaan