Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een tula free to grow. Een hele fijne draagzak, makkelijk in het gebruik en ergonomisch. Enige nadeel is dat wanneer ik korte mouwen draag de banden wat in mijn arm snijden, mogelijk ook omdat ik klein ben. Heb ook een mei Tai. Die vind ik ook erg comfortabel alleen iets meer gedoe dan de tula.
Belangrijkste is dat je draagzak ergonomisch is. Veel merken zeggen dat hun zak dat is maar omdat de ‘titel’ ergonomisch niet beschermd is kan iedereen dat zeggen. Zorg er voor dat je kindje in de zak ondersteund wordt van knie tot knie en dat het rugpand zacht is zodat het de natuurlijke bolling van het rugje kan volgen. Ik vond het zelf erg fijn om een draagconsult te doen. Je kunt dan verschillende zakken proberen en kijken wat fijn zit. Wat voor de een fijn is is voor de ander niet perse fijn. Zelf ben ik fan van Lenny lamb.
Succes, de keuze is reuze
[quote quote=10204308]Ik heb een tula free to grow. Een hele fijne draagzak, makkelijk in het gebruik en ergonomisch. Enige nadeel is dat wanneer ik korte mouwen draag de banden wat in mijn arm snijden, mogelijk ook omdat ik klein ben. Heb ook een mei Tai. Die vind ik ook erg comfortabel alleen iets meer gedoe dan de tula.[/quote]
Dit! Zo eentje waar ze slecht ondersteund worden is echt niet goed voor hun lijfje.
Tula free to grow, kan al vanaf heel klein. (En dan kan je een doek als rolletje bij t nekje doen ter extra ondersteuning)
Mij is altijd geleerd, let bij draagzak aanschaffen erop dat de beentjes in een M vorm zitten/kikkerhouding.