Draagzak

Ik had een draagdoek, toen een tula, maar die kan alleen naar je toe, dus heb ik verkocht. Nu (sinds ze 5 mnd was ofzo) de ergobaby 360 en man die is geweldig, want mn dochter wil vooruit kijken en dat kan daarin. En hij is ergonomisch en comfortabel. Echt superding. 

Ik heb een draagdoek van Moon Sling. Geen ingewikkelde situaties met knopen maar gewoon losser en strakker trekken via die ring. Hier bevalt hij goed! Misschien nog het overwegen waard als je toch liever een draagdoek hebt i.p.v. een draagzak :)

Stokke my carrier 3 in 1
Super fijne draagzak. Wat wij graag wilden is dat je hem alleen goed aan kan doen en dat hij fijn draagt ivm mijn rugklachten. En dat doet deze ?

Omdat er zo veel verschillende soorten zijn, en ieder zn eigen voorkeuren heeft, zou ik toch bij een consulent gaan passen. Zij kunnen je goed adviseren, en ook vertellen wat écht ergonomische dragers zijn (de term ergonomisch is niet beschermd, dus iedereen mag dat ergens op plakken...). Ik heb op die manier een Isara the One gevonden. Heerlijk veelzijdig ding dat onwijs lang mee gaat!

Ik heb een boba x en een boba 4g. Zijn ergonomisch, super comfortabel en je kunt buik en rugdragen. Niet voorwaarde gedraaid maar dat wilde ik toch niet. En ook niet onbelangrijk: suuuper veel leuke prints.
X is de nieuwste variant, is zoals tula free to grow geloof ik, je kunt de stof van de zitting in breedte aanpassen zodat hij exact goed is voor je kindje. En hij heeft toddler aanplakstukken zodat je m comfortabel tot een jaar of 3 kunt gebruiken.
4g is wat meer basic, je kunt de zitting niet aanpassen maar er is een newborn inzet (heb ik zelf niet gebruikt want heb hem pas aangeschaft toen mijn zoontje al 6 maanden was, daarvoor gebruikte ik de x) zodat ook deze wel geschikt is voor 4 tot 12 kilo ofzo geloof ik. 
Er is nu nog een sale trouwens voor de 4g: https://eu.boba.com/collections/for-the-love-of-babywearing

Terug
Bovenaan