draaien in bed

hallo,

mijn kleine meid van 7 maanden draait nu haar hele bed door. probleem is dan alleen dat ze op een gegeven moment of met een arm of been tussen de spijlen zit. of met haar hoofd klem omdat ze overdwars ligt. nu zal ik te kijken naar een hoofdbeschermen of iets dan voor de hele spijlen rand, maar ben aan de ene kant bang, wat als ze hier met haar gezicht tegen komt.
hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
 
Hier ook hetzelfde, ze is nu 4mnd, maar ligt er ook steeds met een arm tussen en weet niet hoe ze hem eruit krijgt, ik ben zelf ook geen voorstander van stof aan de zijkant oid, ik haal haar los als ze vast ligt, binnekort heeft ze wel door hoe ze dat zelf kan doen ;-)
Tot ze dadelijk zulke dikke benen heeft dat ze echt vastzitten, dat hadden de mijn jongens altijd ;-)
Dus niet echt tips helaas,, maar het gaat echt weer over ;-p
 
ja idd slaapzakje onder het matrasje doen!
doen wij ook, onze kleine is nu 5 maanden.. als we dat niet doen komt ie iop zijn buik terecht en begint dan keihard te huilen!!

super oplossing zo'n slaapzakje!!!
 
Wij doen ook de slaapzak rond t matras. Ze doen ook wel een een riem door de armgaten van de slaapzak en dan aan t matras. Vooral een jaar of 10 geleden deden ze dat.
 
Ik wil graag hier even op reageren
Wat ik weet over dat slaap zak vast zetten met een riem,dat harstikke gevaarlijk is, zo is mijn buurman zijn kindje gestikt en overleden.
Dat mag ook ruim al 10 jaar niet
Weet wat je doet als je een kind vast zet, want babys die bewegen eenmaal veel ook in slaap en dat hoort erbij. Op gegeven moment weten ze al zelf hoe ze niet klem komen te zitten.
Die van mij doet het ook is pas 5 maanden ik laat het en het wordt al wat minder.
gr
 
@Bettina:
Ik dacht; ik geef een tip en dan moet elke moeder maar voor zich kijken of ie t aan durft.

Ik zou t zelf denk ik wel aandurven om hem vast te leggen.
Volgens mij is de kans kleiner dat ie stikt als ie goed vast ligt (die riem dan wel zo vastmaken dat ie er zelf niet bij kan en langs zijn rug) dan als ie gaat draaien en met zijn gezicht in het matras komt.
Ik zou zelf niet bang zijn dat ie tussen de spijlen komt, hij zal dan vanzelf wakker worden en van zich laten horen.

Groetjes Tamara
 
Terug
Bovenaan