draaien in bed

@ Tamara

Ik begrijp dat je een idee voorsteld,
Ik zelf werk in het ziekenhuis en heb medisch achtergrond zo ook mijn moeder die is gespecialiceerd met kinderen.
En ook vooral met pas geborene.
En het eerste wat ze zeggen op het consultatie bureau dat je kind nooit tennimmer aan het bed of matras mag vast maken op wat voor mannier dan ook.
Dat jij het zelf aandurft dat is jou ding, maar raad dat niet aan andere.
Wat ik ook erg mis in je verhaal, is dat je vook niet verteld hoe je dat zou doen en je geeft geen voorbeeld?
Of ga jij naar die mensen toe om het te laten zien hoe het moet?
Kun je voorstellen dat zulke ouders messchien het gaan doen en proberen en niet op jou manier en dat er dan ongelukken gebeuren heb je daaraan gedacht.

Wat ik alleen zeg en adviseer is dat je dat niet moet doen. Een kind gaat bewegen er onstaat ruimte kind zakt verder en dan kan het kindje gaan stikken.
Omdat het op de hals komt te zitten.

mvg
 
@ bettina:
Dan ben ik waarschijnlijk niet duidelijk genoeg geweest; die riem kun je door de armsgaten ACHTERLANGS zijn rug doen, zo kan hij er niet in stikken.
Ik begrijp dat het in een ziekenhuis met 24 uurszorg anders is en dat t cb anders adviseert maar je moet wat als ouders.
Verder ga ik ervanuit dat iedere moeder hier weet wat goed is voor zijn kindje en dat iedereen logisch na kan denken.

Mijn zoontje speelt met mijn sleutels maar ik geef ze toch ook niet als ik er niet bij ben.

Verder is het niet mijn bedoeling om te bekvechten en hoop ik dat we de lieve vrede kunnen bewaren.
;-)
 
@ Tamara

Ik weet niet jij reageerde als eerste tegen mij.
En nu loop je al te roepen dat we niet moeten bek vechten.
Nou ik weet niet wat je dwars zit, maar als wij wetenschappers die voor hebben gestudeerd en door de jaren ervaringen hebben en dan het niet weten omdat wij 24 uur beleid hebben.?
Maar wij binden de kindjes niet op de afdeling en ook niet thuis.
Maar ik reageerde op de forum en hou me normaal gesproken nooit bezig wie wat schrijft ik schreef als raad naar Paulien.
Zou jij ook moeten doen.
Ik laat het ook hierbij en voor mij is het duidelijk.
ik sta ook achter mijn visie.
En wij deelen niet de zelfde mening.

mvg

 
@bettina: oke, duidelijk verschillen we van mening.
Ik reageer ook zelden op wat anderen schrijven. Ik probeerde alleen mee te denken met de topicschrijfster.
Laten we het er maar bij laten nu want we worden het er toch niet over eens en de sfeer op dit gezellige forum verpesten kan ook onze bedoeling niet zijn. Zeker niet voor andere bezoekers die meelezen.

Groetjes tamara
 
Terug
Bovenaan