Draaikont

Hey,

Hier ook een juffrouw wiebel..
Wat bij ons helpt is soms een luierdoek over haar hoofd doen en dan kiekeboe spelen ondertussen. Of haar laten "helpen" met de luierdoekjes. Vind ze ook geweldig.
Waar ze bij ons rustiger van werd, is doen ze van het aankleedkussen in het bad viel..  (gelukkig zonder water)  Maar om je dat nou aan te raden..
Maar nu wiebelt ze ook al weer  meer.
Hoop dat je wat hebt aan de tips. Weet het verder ook niet.
Wel lastig als ze zo ondernemend zijn, soms.
Wat het staan/zitten betreft.. Bij ons hielp het toen we haar aanmoedigden met het rustig naar beneden laten zakken. Sindsdien heeft ze de smaak te pakken en doet ze niet anders.   Het heeft haar ws. net het zetje gegeven wat ze nodig had.

Liefs,
Karlien

nou, zo te zien ben je dus niet de enige :D
ook nathalia wilt niet meer stil liggen op de commode.
ik hoef haar beentjes maar te pakken en ze begint te schoppen, net zo lang tot dat ik de bentjes los laat.
dat kost een hoop kracht in mn handen.
qua draaien lijd ik nathalia af door de doos van de billendoekjes aan haar te geven.
daar word ze meestal wel gelukkig van.
of ik geef haar een luier, dan is ze meestal ook wel zoet.

voor de rest zorg ik, dat behalve de billendoekjes, er niks op de commode ligt.
dan kan dat haar dus ook niet aflijden. ( ik had altijd knuffels enz op de commode staan, waardoor ze dus ging draaien om dat te pakken, nu dus niet meer)

succes ermee

liefs, do

Hoi,

Hier ook nog zo'n meisje. Zodra je dr op de commode legt, dan draait ze om. Ze is al 2x bijna eraf gekropen omdat ik ook nog een babydoekje (wat nota bene ook op de commode staat) probeerde te pakken. (Hartverzakking, mijn arme hart heeft het zwaar de laatste weken)
Zingen, speeltjes, lotiondoekjes niets helpt. Dus dan maar boos worden en veel gehuil van Myrthe. Tja ik weet het anders ook niet hoor. Dit is niet altijd zo, maar vooral als ze een poepluier heeft. Ook favoriet: het speeltje door de poep vegen!
Aankleden ook een ramp. Ze is liever in haar nakie.
Dus ik laat haar zitten op de commode of staan en probeer haar met veeeeeeel afleiden en geduld en heel soms boos worden haar weer schoon en aangekleed te krijgen haha.
Geen tips hier. Wilde je alleen laten weten dat je niet de enige ben...

Liefs Reneke

Wat een enorme draaikonten hebben jullie!
Ik heb geprobeerd mij voor te stellen hoe het moet zijn om te zien hoe een speeltje in de poep wordt geveegd en hoe erin wordt gegrepen, Isabelle ligt niet stil, maar met een speeltje is ze altijd wel even (lees: 10 seconden, genoeg tijd voor de luier vast te plakken) zoet.
Heb van mijn collega de tip gekregen om straks een speeltje boven de commode te hangen wat op en neer gaat (snappie ?) waar ze dan net bij kunnen en dus zefl bezig kunnen zijn. Weet niet of het iets is, nog niet uitgeprobeerd.

Isabelle vindt haar vagina wel interessant, maar gelukkig niet wanneer ze gepoept heeft, maar ik denk dat ze dan meer is afgeleid door mijn hoofd en uitroepen van: "hé, poepdoos, dat is al de zoveelste vieze broek!" of: "getverderrie, heeft papa je stiekem uien gegeven?"

Succes met al die draaikonterij, ik kopieer mooi even alle tips van de andere meiden, dan heb ik ook alvast wat achter de hand!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan