Draaipoging niet gelukt!

Met veel moeite hebben ze na lang wikken en wegen vandaag toch geprobeerd te draaien.. stonden met 2 man m'n buik te mishandelen! Maar ze is al te ver ingedaald waardoor ze niet uit de bekken wilde.

Ik wil echt geen stuitbevalling, dus volgende week gaan we een afspraak maken voor een geplande keizersnee.

Ik word dus een mei-mama.

Balen joh...deed 't pijn?kan me voorstellen dat je niet voor een stuitbevalling kiest maar waarom wordt je dan toch mei mama?is dat om te voorkomen dat je al weeën krijgt?

Balen, maar nu weet je inderdaad wel waar je aantoe bent en weet je ook van tevoren wanneer kleine komt.
Ron-Michelle@met keizersnede halen ze het eerder om inderdaad te voorkomen dat de kleine alsnog uit zichzelf komt.Waarschijnlijk lwas ze begin juni uitgerekend.

ja klopt. Ik was 2 juni uitgerekent, maar ik heb altijd al het gevoel gehad dat ze eerder zou komen. Nu zal het rond 26 mei (39 weken) zijn en dus een mei-mama!

Je kreeg een soort van weeenremmer in je been gespoten waardoor je buik ontspannen blijft en dus zo min mogelijk pijn doet. Nou pijn deed het zeker wel! Maar ze wilde niet uit m'n bekken en dat veroorzaakte de meeste pijn.

Nu heb ik wel erge last van m'n buik en de kleine is al een paar uur zo enorm druk.. hopen dat het morgen is afgenomen.

Dank jullie voor de reactie's!

Heh, dat lijkt me echt niks, dat geduw op je buik!
Hoe vind je het dat je nu een keizersnee krijgt en dus niet op de natuurlijke manier kan bevallen? vind je het wel prima of toch ook jammer?
Ik hoop dat je het allemaal goed kan plannen en dat het dan makkelijk gaat!
Succes!

Vervelend dat het draaien niet gelukt is.
Maar ja, als je dan toch een keizersnee moet, dan maar liever een geplande.
Een vriendin van mij had dat ook en omdat het gepland was had ze een ruggeprik gekozen.
Zo kon ze het toch een beetje meemaken. En achteraf veel sneller het kind bij zich krijgen!

Succes alvast.

Terug
Bovenaan