Draaipoging niet gelukt!

Hey hallo,

Mijn baby ligt momenteel ook in een stuit. Ik ben nu 36 weken en 1 dag en over twee dagen gaan ze een echo maken om te zien hoe ze precies ligt. Onze dame ligt met haar hoofdje een beetje links in mijn zij en ik voel de voetjes af en toe boven het schaambot, maar ook heel laag in mijn baarmoeder trappelen...

We zijn thuis bezig gegaan met Moxa therapie (een soort accupunctuur behandeling), in de hoop dat dit effect heeft.
Anders moet er misschien ook een draaipoging in het ziekenhuis gedaan worden. Helaas is hierbij maar een succeskans van 40-50% ofzo...

Mocht onze spruit echt niet willen draaien en klein genoeg zijn om via de normale uitgang naar buiten te komen, overweeg ik een stuitbevalling. Ik voel namelijk weinig voor een keizersnede, omdat je dan veel langer nodig hebt om helemaal te herstellen en ik heb nog twee dochters (van 5 en bijna 3) die ook verzorging nodig hebben...

Duim voor me dat ze toch nog draait...

Gr,
Mariska1973

Hallo Mariska,

Ik werd op 3 mei doorgestuurt naar het ziekenhuis omdat ze er TOEN pas achter kwamen dat het in een stuit ligt en er werd eigenlijk gelijk actie ondernomen om het op 5 mei uitwendig te draaien. Vandaar dat ik niet heb kunnen kiezen voor Moxa.

Ons meisje is niet te groot voor een stuitbevalling alleen de kans op complicatie's is (helaas) te groot en zodoende word het een keizersnee.

Ik ga zeker voor je duimen dat ze nog draait!!
Succes!

Liefs!

Terug
Bovenaan