Draaipoging, stuitbevalling of keizersnee. Ervaringen ?

Dank voor je reactie Mariska. Ik heb eens opgezocht wat de risico's van zo''n draaipoging zijn en dat is inderdaad niet mis. Beschadiging van de placenta, breken van je vliezen en dalende hartslag van je baby, verstrengeling van de navelstreng  onder andere, ik weet niet hoe hoog het risicopercentage is, maar ik vind het wel pittig.
Nu ik zo eens op internet en in boeken aan het zoeken ben, voel ik ook steeds meer voor een keizersnee.

Geen dank hoor. De percentages zijn niet hoog, maar ik weet van mezelf dat ik het mezelf nooit zou vergeven als er iets mis zou gaan!

Succes met je beslissing en luister naar je gevoel en laat je niet overhalen om iets te doen dat je niet wilt!

groetjes Mariska

Geen dank hoor. De percentages zijn niet hoog, maar ik weet van mezelf dat ik het mezelf nooit zou vergeven als er iets mis zou gaan!

Succes met je beslissing en luister naar je gevoel en laat je niet overhalen om iets te doen dat je niet wilt!

groetjes Mariska

Je zal idd maar net bij dat kleine percentage zitten, nee, dat wil je niet. Ook ik zou mezelf dat nooit vergeven.

ha Bibi zou woensdag zoiezo even over de risico's praten voordat ze met die draaipoging beginnen, ik had dit min of meer ook al gehoord maar aangezien ik zelf geen ervaring heb heb ik dit niet gezegd..........ik had me ook voorgenomen (toen ze dachten dat ons prutske niet goed lag) om voor een keizersnede te gaan en de draaipoging niet te laten doen. Hoop gewoon dat het zelf goed gaat liggen! duim duim

liefs Daantje

Hoi Bibi,
Ik ben 3 jaar geleden middels een keizersnee aangezien mijn zoon ook in een stuit lag.
De gyn heeft een draaipoging gedaan maar is op mijn verzoek direct halverwege mee gestopt. Kreeg heel veel last van weeen en het was absoluut geen pretje. Ook ik moest om de dag terugkomen ivm het maken van een CTG.
Omdat hij ook niet was ingedaald hebben we gekozen voor een keizersnee.
Deze is me meer dan 100% meegevallen. Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen we thuis kwamen was ik al weer aardig mobiel en had vrij weinig last. Een beetje stijf maar dat was eigenlijk alles.
Nu ben ik 37,5 weken van de 2e. Vooralsnog gaan we nu voor een gewone bevalling maar zal volgende week dinsdag wel gestript worden. Spannend allemaal!!!!

Heel veel succes en luister puur en alleen maar naar je eigen gevoel.

Groetjes
Gwenne

Hoi, ik heb net mijn hele verhaal in het andere topic "hoe is het met jullie" getikt, maar even in het kort. Ik heb besloten om niet te laten draaien en met een keizersnee te bevallen. Ik wil geen risico's nemen, al is het maar heel weinig.
Succes met het strippen, ik hoop dat het meevalt en dat het lukt, Gwenne.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan