draait zich om

Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van 9 weken en eergisteren draaide hij zich zelf om ik was er zo trots op jullie ook als je kindjes iets nieuws doen.

Groetjes Jamie en zooontje Devran
 
Hoi Jamie, mijn dochter is nu 10 weken en deed dit van de week ook. Natuurlijk was ik ook heel trots en op het consultatiebureau zeiden ze dat dit wel heel erg vroeg was. Ik ben blij dat ik nog steeds verlof heb en al die eerste dingetjes van haar kan meemaken. Groetjes.
 
ik wil niet lullig doen hoor mama van Roos maar als jou dochtertje met 13 weken zich al optrekt en zit dan heb je echt een wonderbaby!!!! Normale baby's doen dit pas rond de 6 a 7 maanden en als je een hele snele hebt met 5 maanden maar 13 weken is echt nog te vroeg hoor. Vindt je het heel erg als ik je niet geloof??
 
Als je bedoeld dat je kind zich laat optrekken tot zit en staan, dan doet die van mij dat ook al enige weken (nu 13 weken oud). Ze vindt niets leukers dan staan. Maar uit zichzelf zitten kan ze natuurlijk nog lang niet.
 
henrike,
Mijn dochter is 3 maanden en zit al los dus het bestaat wel en ja we hebben ook wonder baby"s en wat voor nut heeft het om zo"n zinloos berichtje te sturen je beweerd gewoon dat mensen liegen .
 
Bedankt Anoniem, gelukkig heb jij ook een snelle meid of wonderbaby zoals Henrike het noemt.
Jammer dat Henrike zo moet twijfelen aan wat er geschreven wordt op het forum. Er zijn snelle baby's en langzame baby's. Wij hebben toevallig een hele snelle tante. Maar er zullen ook kinderen zijn die er veel langer over doen voordat ze kunnen gaan zitten.
Misschien een idee om in het vervolg je "twijfel" voor je te houden. Er is geen enkel kind hetzelfde. Dit is namelijk niet zo leuk voor trotse mama's die alles met eigen ogen kunnen zien.
 
Hallo!
Jee, ik maar denken dat mijn dochter een snelle is... Ze draaide zich met drie maanden op haar buik en met vier maanden kon ze ook weer terugrollen. Met vijf maanden begon ze met kruipen, maar dit lukt nog niet! Ze is nu een half jaar en kreeg gisteren ineens twee tanden. Leuk om te lezen dat er zulke snelle kinderen zijn, ook al is het niet altijd een voordeel. Kristel dweilt de hele kamer door en ik moet nu al ogen in mijn achterhoofd hebben
 
Terug
Bovenaan