draait zich om

Hallo mama van roos

Ik ben het met je eens hoor, als iemand niet iets positiefs kunt melden zeg dan niets .
Nou ik wens je een hele fijne tijd met je kleine en genieten maar
doeii groetjes Nena & dochtertje Indy
 
Onze twee zoontjes draaiden zich ook om rond de 9 weken en een week later konden ze ook weer terugdraaien. Vanaf hun geboorte waren hun beenspiertjes dusdanig sterk dat ze konden blijven staan (niet los natuurlijk). Dit is helemaal niet bijzonder want ongeveer de helft van alle kindjes kunnen dit. Wel eens een driftige, hongerige baby gezien? Die beentjes schoppen dan als een idioot tegen alles aan. Die van mij stonden ook zonder dat ze boos waren overigens. Ik denk ook dat het gewicht van een kind een grote rol speelt in het al dan niet snel(ler) ontwikkelen. Mijn zoontjes waren erg fijntjes voor hun leeftijd en dat helpt natuurlijk enorm bij het bewegen. Onze oudste kroop met 5 maanden, liep met 6 maanden rond de tafel en liep met 7maanden los.
De baby van mijn vriendin lag toen nog heerlijk te keuveren in haar maxi cosi en die was maar 3 dagen ouder.
Nu zijn ze allebei 4 jaar. En er is totaal geen verschil in ontwikkeling meer te bespeuren. Snel of niet snel het zegt helemaal niets! Als ik mocht kiezen wordt onze aankomende derde een stuk langzamer. Ze zijn dan voor mijn gevoel langer baby. Het stoort mij zeer dat er mensen zijn die het menen beter te weten en ons soort snelle-baby-moeders te moeten bekritiseren en als leugenaars af te wimpelen.
Wees een dame en reageer nog een keer behoorlijk!
Mocht je nog aan onze woorden twijfelen dan kan ik je tal van foto's laten zien die het tegendeel beweren.





 
Terug
Bovenaan