dragen jullie nog een beugel bh?

Ik lees weleens dat je nu beter geen beugel bh's meer kan dragen omdat die je groeiende melkklieren afknellen of zo, weten jullie of dat klopt? Ik hoop het niet, want ik vind die zwangerschapsbh's echt ondingen. Ziet er niet uit onder je kleding als je een beetje grote borsten hebt (cup D). Zonder beugels gaat bij mij de boel best wel een beetje hangen (en ook nog eens naar de zijkanten, heeeeeeeel fijn...)

Dus ik vroeg me af: Dragen jullie nog beugelbh's? Als jullie al aan de zwangerschapsbh's zijn, dan zijn tips voor goeie bh's die goede ondersteuning geven heel erg welkom!

groetjes,
Iris

Hoi Iris,

ik vroeg dat een tijdje geleden aan m'n gynaecoloog en die zat me heel vreemd aan te kijken; die beugel zit als het goed is TEGEN je lichaam ONDER je borst.. het gaat inderdaad om de zijkanten die kunnen (hoeft niet) gaan knellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen last heb grotere borsten dus het was voor mij geen probleem deze beugels gewoon door te dragen. Mits ze gaan knellen natuurlijk; maar dat lijkt me logisch.. je gaat natuurlijk niet met knellende BH's lopen...

maar volgende maand heb ik 2 borstvoedingsavonden dus dan hoor ik vast wel meer... ik hoop inderdaad ook niet dat ik zonder beugels moet.. ennuh... het schijnt dat ze horen te hangen ;-).... beetje lastig voeden wanneer je borstjes van nature fier omhoog staan... ... haha...

Groetjes
Sunny....

Gelukkig/jammer genoeg ben ik niet in het bezit van ongelovelijke memmen, maar ben in 19 weken tijd 1,5 cupmaat omhoog gegaan. Dus niet 1 oude beugelbeha past meer. Heb nu positiebeha's zonder beugels en zitten perfect.

Gelukkig is het dan ook geen noodzakelijk kwaad voor mij die beugels.

Maar dan positieondergoed. Gelukkig heeft h&m nog wel wat in de vorm wat vrouwelijk is, maar dan heb je het ooke cht mee gehad..

Hebben jullie tips en trucs hiervoor, dat je niet het gevoel heb dat je ineens van 26 jaar naar 80 jaar op het gebied van lingerie ;-)

Gelukkig/jammer genoeg ben ik niet in het bezit van ongelovelijke memmen, maar ben in 19 weken tijd 1,5 cupmaat omhoog gegaan. Dus niet 1 oude beugelbeha past meer. Heb nu positiebeha's zonder beugels en zitten perfect.

Maar dan positieondergoed. Gelukkig heeft h&m nog wel wat in de vorm wat vrouwelijk is, maar dan heb je het ooke cht mee gehad..

Hebben jullie tips en trucs hiervoor, dat je niet het gevoel heb dat je ineens van 26 jaar naar 80 jaar op het gebied van lingerie ;-)

hihi maaike... dat is met nadruk geplaatst... haha...

ik heb verder geen tips of trucs.. behalve dat de Hema heerlijke Granny's heeft... zo noemen wij ze; van die onderbroeken die je zowat tot je oksels kunt optrekken... superdingen.. dan maar wat minder sexy... maar wel comfortabel...

ik slik trouwens al wel een of ander kruid dat helpt voor je bv te simuleren; shatavari... bij de vorige zwschap was het 1 grote ellende om borstvoeding te geven; dankzij mijn zware bevalling en spoedkeizersnede kwam de bv niet op gang; zelfs geen stuwing... dus nu doe ik alles op alles zetten om het maar op gang te krijgen... zou het zo mooi vinden om m'n kleine meisje de borst te kunnen geven.....

Ja ik draag ook gewoon positie bh`s hoor. Het gaat erom dat de bh stevig moet zijn maar niet mag knellen volgens mij. En niet iedereen vind een beugel natuurlijk fijn. Ik zal ook niet weten als je ze fijn vind zitten waarom je ze niet zou mogen dragen?

Liefs

ik draag gewoon dezelfde bh's als die ik al droeg alleen dan 2 cupmaten groter.

van die beugelbh's met voering, zodat je geen puntjes door je shirt heen ziet.

en een bijkomend voordeel ...... op het moment "lek" ik soms, dus dat wordt door die voering gelijk mooi opgevangen.

Terug
Bovenaan