dragen jullie nog een beugel bh?

ik lees dat vaker dat de 2 dames in je shirt bij sommigen al gaan lekken; ik baal echt als een stekker want ik heb geen grotere boobs en ze lekker ook niet... heb er zelfs al in zitten duwen en knijpen (tot grote lol van mijn echtgenoot) maar NIETS... dus je snapt um al... ik ben nu al bang dat de bv weer niets gaat worden...

maar goed... beetje jaloers ben ik dus op jullie die al grotere borsten krijgen en lekken.....

Nou Sunny, die dames van jou zullen echt nog wel gaan groeien en lekken, maar van dat duwen en knijpen hihi ik doe dat ook voordat ik ga douchen iedere avond. Mijn boobs zijn wel behoorlijk gegroeid, maar lekken doen ze ook nog niet echt! Ben er stiekum wel blij om ook, het duurt nog even voordat de kleine zich aandiend!

Probeer je niet al te veel zorgen te maken over de BV. Ik bergijp uit je verhaal dat eerder de BV niet wilde lukken, maar dit is een nieuwe kans, nogmaals maak je niet te druk erover!

Liefs Janne

Ik heb nog 1 oude die past. Maar ik heb laatst ook een hele mooie verknalt door eruit te knappen. Zonde! Maar ze zitten ook niet lekker meer.

Volgens mij hoef je je nu nog niet zoveel zorgen om de melkklieren te maken, maar vooral of het lekker zit of niet.

En inderdaad, sommige zw.BH;s zitten irri!

Hier (nog) geen "lekkende memmen". Vorige keer was dat ook niet maar gewoon prima BV kunnen geven, dus lekken hoeft niet hoor!

Zal eens checken bij de VK hoe 't nou zit met die beugels.

Terug
Bovenaan