drama caithlyn

zoals jullie weten slaapt en eet caithlyn heeel weinig...

zondag avond bij de huisartsenpost geweest ze klaagt al weken over buikpijn..nou blijkt een verstopping in dr darm zakjes mee gekregen maar tot op vandaag geen verbetering..

mn broertje is opgenomen in het ziekenhuis kinderafdeling dus we waren net in een speelkamer waar ook een 6jarig meisje was samen met dr moeder,beetje aan de praat gekomen en verek leek caithlyn in het groot wel

dat meisje heeft een eetstoornis !!!
slaapt bijna niet eet niet bijna alleen t zelfde als caithlyn fles pap en dat is alles.
tmeisje is ook heeel druk dus tis gewoon sprekendcaithlyn

dat meisje is dus maandag opgenomen ze wisten nooit wat ze had.en nu word ze doorgespoelt en is het een heel ander kind slaapt goed maar ja hoe verder als de medijnen worden geminderd

en nog grotere vraag heeft caithlyn dit nu ook
ik ga morgen meteen de kinderarts bellen en eis met spoed een gesprek

oja caithlyn heeft ook altijd een hele bolle buik net als dat meisje

Hey Patricia, o, wat spannend voor jullie, zeg!
Is Caithlyn wel eens getest op een glutenallergie (coeliakie)? Dat geeft vaak ook klachten als buikpijn en druk gedrag.
Ik zou er zeker werk van maken en goed laten uitzoeken of er een lichamelijke oorzaak te vinden is voor haar gedrag!

Je hebt gelijk dat je haar door een kinderarts wil laten bekijken. Wat je beschrijft klinkt niet goed. Ik hoop dat je snel terecht kan.

@hannah
nee daar is ze nooit op getest wat is dat precies voor iets dan???

ja ik vind het ook niet leuk meer zo ze lijdt er zelf heel erg onder dat zie je ook aan haar

drama

Dat dikke buikje klinkt inderdaad wel als obstipatie.En dan zou je dat kunnen doortrekken naar dat Caithlyn zelf door is gaan krijgen dat eten 'an sich' pijn doet in haar buikje uiteindelijk...Tja, jonge kindere zijn niet achterlijk.
Ook ik zeg je ook haar helemaal door te laten lichten...want als ik zie hoe Lenthe kan bunkeren...moet een kind van 2 gewoon kunnen eten toch?
Succes met deze strijd.
Groetjes Roos.

Een glutenallergie is dat je niet tegen gluten kan, ik heb het helaas...Gluten zitten in brood, pasta, rijst...in heel veel dingen, maar er bestaat een uitgebreide 'lijn' met voedingsmiddelen die glutenvrij zijn.Vroeger moest ik er voor naar de natuurwinkel en betaalde ik me blauw, inmiddels kan je het in een goede supermarkt ook vinden.

Moet wel zeggen, je begint vaak met een bloedtestje, maar bij mij kwam het daar niet uit.Ik zou het je wel aanraden om haar bloed te laten onderzoeken al is het alleen maar om het uit te sluiten.
Bij mij kwam het uiteindelijk naar boven bij een voedingsdeskundige.Zo'n natuur'mannetje', die je kan vertellen waar jou darmen/maag/etc slecht op reageren...Ik at dus altijd gezond donker brood, in de veronderstelling dat dat het gezondst was, en standaard 20 minuten na m'n middageten kreeg ik onwijs veel krampen in m'n buik.Bleek dat bruin brood veels te heftig voor mijn darmen is.
Enfin, maar misschien als je met haar naar de kinderarts gaat laat hij sowieso bloed bij haar prikken, ik zou het ook laten nakijken dan op glutenallergie, want o ik kan je vertellen dat zodra je dan glutenvrij eet je acuut van al die pijn en opgeblazen gevoelens af bent...
Maar wie weet, is het wat anders hoor, dit is alleen mijn verhaal.
Succes!
Groetjes Roos.

glutenallergie is idd heftig en zit bij ons ook in de familie.
De klachten van buikpijn en onrust komen mij wel bekend voor,
Je zou het zelf bijv al een weekje uit kunnen proberen en kunnen kijken hoe je meisje daar op reageert (zijn tenslotte geen medicijnen maar gewoon eten...)
Als je verschil merkt zou je dit ook kunnen voorleggen aan de arts en als je geen verschil merkt weet je dit voor jezelf ook.

Succes met alles,
en hopelijk heb je die afspraak gauw in je zak,

liefs marina

hoi hoi

ik zou haar idd ook goed laten nakijken

al eet karlijn momenteel ook heel slecht behalve als t iets is wat ze echt heel lekker vind ( pasta pizzan salade frietjes enz )
floor eet momenteel ook heel slecht haar warm zal ze wel zien van d'r zus

hoop voor jullie dat jullie heel snel uitsluitsels krijgen over wat er met caithlyn aan de hand is

dikke knuffel van ons ook voor je broertje

Terug
Bovenaan