<p>Hoi allemaal</p><p> </p><p>Mijn eerste topic hier, lees graag mee met andere vragen/verhalen, maar nou zit ik zelf met mijn handen in mijn haar. </p><p> </p><p>Mijn lieve Michelle is nu 9 maanden oud. Alles gaat hartstikke goed, alleen 's avonds is 9 van de 10 keer een probleem. </p><p> </p><p>'S avonds leg ik haar op bed als ze moe is. Ze slaapt goed in, maar na ongeveer drie kwartier begint mevrouw te krijsen en te huilen en wilt dan absoluut niet meer slapen. Troosten lukt wel, is meestal snel weer stil. Zodra ik ook maar aanstalten maak om haar terug te leggen, is het huis te klein. Het is alleen goed als ik haar mee naar beneden neem en haar hier laat rommelen (bij mij, niet in de box). </p><p> </p><p>Het maakt niet uit hoe laat ik haar in bed leg. Inslapen doet ze altijd goed, maar na drie kwartier begint het dus. Heb haar al vaker een extra fles gegeven, dit werkt soms maar ook niet altijd. Ook vaker mee naar beneden, maar ik zie aan alles dat ze gewoon moe is. Maar zodra ik haar neer leg, begint ze weer. </p><p>Ik heb haar al laten liggen in de hoop dat ze zich in slaap huilt oid, maar na een half uur word ik zelf helemaal gek omdat ik haar gewoon wil troosten. </p><p> </p><p>Ik weet niet meer wat ik moet doen? </p><p>Ik wil gewoon graag dat ze slaapt, ze is 9 maanden oud en hoort niet nog om half 10 beneden te zijn vind ik ?</p><p> </p><p>Dit heeft ze vanaf het moment dat de voeding van half 8 is verschoven (+- 2 maanden). </p><p>Eerst was troosten genoeg. Even lekker uithuilen in mijn armen en alles verwerken van de dag, maar sinds een paar weken heb ik dus het idee dat het alleen maar erger wordt. </p><p>Help?</p><p> </p><p>Liefs Sonja</p>