Drama hier met temperaturen

Hier precies hetzelfde. Marissa vindt het gelukkig helemaal niet erg maar tempen is hier geen keus. Dat moet gewoon. Ik doe er billenzalf op zodat het geen pijn doet, maar verder niet omkopen of wat dan ook. Gewoon even doorzetten en doen. En ik besteed er verder geen aandacht aan, roep alleen klaar aan het einde.

sorrie heb ook geen tips voor je.
Hier ook best een lastig kind met tempen en evt zetpil geven maar inderdaad zoals al eerder genoemd is het een zaak van geen keus. Zo nodig met zijn tweeen en in de houtgreep. Het klinkt wreed maar dan is het wel snel weer klaar. Achteraf zeg ik meteen zo klaar en goed gedaan en dan is het eigenlijk ook meteen weer goed. En inderdaad bij tempen evt vaseline en zetpil met de rechte kant eerst dat had iemand mij ook al eens gezegd.

Wij hebben overigens de neurofen heel lang gebruikt (op aanraden van de kinderarts) toen Sarah steeds zo ziek was en dat ging prima. We zijn pas sinds kort weer terug naar gewone paracetamol zetpillen.

Nou succes meid en ik hoop dat Dylano zich snel beter voelt.

tja, verder dan de eerste tips van IN DE HOUTGREEP, kom ik ook niet. Eline word ook altijd woest van de thermometer of een zetpil.

wel een goede tip van die zetpil. Nooit zelf bedacht eigenlijk

Hai meiden,

Thnx voor de tips! Zondag wou ik hem in de houtgreep houden, maar wou manlief dat niet zo. Hebben het wel geprobeerd, maar uiteindelijk heb ik mijn man wel gelijk gegegeven, dat het gwn zielig is voor Dylano.
Weet je wat t is?? Ik ben altijd zo bang, dat hij er dan altijd een hekel aan blijft houden, en dat wil ik eigenlijk niet..

De zetpil met de platte kant er al eerste in?? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord hoor, maar ik glf je wel hoor Karin, anders zou je het hier niet vermelden.

Vaseline gebruik ik eigenlijk altijd voor het inbrengen van de thermometer (ook met een zetpil trouwens),

Gelukkig is hij vandaag weer vrolijk, dus denk dat de thermometer overbodig is vandaag.
Denk dat we lekker gaan zwemmen :-D

Liefs Deb.

Hier is het ook een tijdje wat minder gegaan, ik heb toen ook een thermometer met een flexibele punt gekocht, die in een paar seconden meet.
2.99 bij de ALDI nou dat was de omslag!
Eerder tempte ik Kyan vaak in rugligging maar ook daar ben ik van teruggekomen; leg nu zijn beentjes zijwaarts terwijl hij nog wel half op zijn rug ligt vaak.
Even concentreren op het piepje wat we even extra veel aandacht geven en het is nu weer helemaal goed. Ik heb het laatst ook weer even goed uitgelegd waaróm mama dat doet en ook dat leek te werken! Zelf proberen rustig te blijven idd en wel doorpakken.
Zodra ze in de gaten krijgen dat je het eigenlijk zielig vind en dat je niet op één lijn zit hierin als ouders, heb je eigenlijk al verloren vrees ik....
Ik snap je gevoel dat je niet wilt dat hij er een hekel aan blijft houden, maar als hij merkt/weet dat hij met veel drama de hele boel kan afwenden, tja dan zal hij dat de volgende keer zéker niet laten!

Veel succes ermee iig!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan