Drama met Dylano!! Nu gips eraf, morgen weer andere :-S

O Debby wat erg!!!!!! PFFFFFFFF dit moet je echt laten rusten hoor....oooooo, je zou toch verwachten dat ze wel weten hoe zoiets moet in het zh?

Verwen hem maar lkkr!!!!!!
Groetjes Babybelle

Wat een drama!
Ben nog wel benieuwd hoe het ZKH gereageerd heeft, of weten ze dit nog niet?
Kan me niet voorstellen dat het normaal is dat het gips te strak zit en dat hij nu enorme kloven heeft..
Heb je daar nog iets van zalf voor gekregen ofzo?
Een excuus, ook al schiet je er niets mee op, zou toch zeker op zijn plaats zijn!

Veel sterkte met je mannetje!

Groetjes Sas

Ik zou ook zeker in het ZH klagen over de situatie..En uitspreken dat er eerst weer vertrouwen moet komen, en misschien een duidelijkere voorlichting over het hoe en wat!
Arm mannetje, hij krijgt de schrik van zijn leven als hij weer moet!
Trauma....Ik zou het ook niet snel weer doen denk ik..of als ze verzekeren dat het nu wel goed gaat een laatste poging!
Succes, en knuffel voor je kleine man.
Rina

Hoi Meiden,

Wij gaan ook zeker klagen bij het ZH! Waren daarstrax met ze aant wandelen, en raakten in gespr met een moeder hier in de buurt. Die vond het tuurlijk ook schandalig dat er zo mee omgegaan word!
Zij gaf ook aan niet meer in Breda naar het ZH te gaan, omdat zij ook slechte ervaringen heeft, met haar kids.

En nee, we hebben helemaal nix geen zalf oid meegehad. Heb hier nog Bepanthen liggen, en dat gebruiken we dan ook. Zometeen gaat hij lekker douchen, en dan weer maar lekker smeren.
Tis echt zielig.. Hij kan echt niet lopen, en zn wreef is helemaal blauw.
Hij heeft van 11.45 tot 15.15 op bed gelegen, en toen moesten we hem nog wakker maken.
En Sylvan idem.. Die heeft tuurlijk ook een zware nacht gehad.
Dus gelukkig hebben wij ook nog een paar uurtjes kunnen maken, en voel me wel een stukje beter.

Liefs Deb.

hoi Deb,
ooo wat een vreselijke situatie zeg voor je mannetje. Zeker bij het ziekenhuis een klacht indienen hoor. Dat moet echt niet kunnen op deze manier.
En als er een ander ziekenhuis in de buurt is zou ik voortaan daar heen gaan, maar ja daar heb je nu niets aan...
Heel veel knuffels voor Dylano en ik hoop dat hij zich snel beter voelt. En natuurlijk ook knuffels voor jullie allemaal want het heeft natuurlijk effect op iedereen.

P.S. die KNO voor Sylvan zit die in hetzelfde ziekenhuis? Misschien ook overstappen?

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan