<p>Even wat advies vragen....</p><p>Mijn dochtertje van 3 maanden heeft nu al ruim 1,5 maand problemen met drinken. Eerste weken ging het goed en dronk ze alles tot de laatste druppel, daarna ging ze wat laten staan en begon ze langzaam maar zeker steeds vaker te huilen tijdens de fles. <br />Soms zodra de fles erin gaat al krijsen. Soms begint ze goed met drinken en dan halverwege ineens huilen. En nu gebeurt het ook wel vaker dat ze gewoon na ongeveer de helft van haar fles de speen eruit duwt met haar tong en er een beetje mee ligt te spelen maar niet meer drinken. Ze krijgt nog steeds maar 120cc en die drinkt ze vaak maar voor de helft, als we mazzel hebben 3kwart, leeg. Alleen de fles die ze slapend krijgt (rond 11 uur als ik zelf naar bed ga) gaat wel vaak zonder moeite, maar nog steeds niet geheel leeg (laat ze meestal zo’n 20 tot 30 van staan).</p><p>Ze krijgt medicijnen tegen reflux (ranitidine) omdat het leek alsof ze toen ze 1 maand oud was veel wegslikte en daar onrustig van werd. <br /><br />We zijn 3 weken geleden nog overgestapt van de Nutrilon standaard naar de Hero standaard omdat we hoorde dat dat nog wel eens wilt werken. Ze heeft een paar dagen goed gedronken en toen weer steeds minder. </p><p>Nu zijn we doorverwezen naar de kinderarts maar die zijn ook maar een beetje aan het gissen omdat ze geen idee hebben. Ze willen nu kijken of ze koemelkvrije voeding beter gaat drinken (Nutramigen). Gister geprobeerd maar ze vindt het echt heel vies en drinkt daardoor nóg minder, ook als we het mengen met haar oude voeding. Met dit weer is het natuurlijk helemaal belangrijk dat ze drinkt dus ik weet het niet meer zo goed. Zelf denk ik niet zo snel aan koemelkallergie aangezien ze gewoon goed slaapt (hele nacht door) geen last van eczeem of iets heeft en ze ook niet na haar voedingen huilt of last lijkt te hebben. <br /><br /></p><p>Is er misschien iemand met een gouden tip? Of iemand die het herkent? <br />Want ik word nu wel een beetje moedeloos van dat gissen. <br /><br /></p><p>We zijn trouwens ook 1 keer langs een osteopaat geweest maar die kon niet echt iets schokkends vinden dus leek me zonde om daar dan nog wat vaker heen te gaan.</p>